ویدیوی گیم پلی Battlefield 2042 با تمرکز بر گیم پلی و نبردها

به تازگی 20 دقیقه از گیم پلی بازی Battlefield2042 منتشر شده است که در آن طرفداران این بازی را با نبردها و ویژگی های جدید بازی آشنا می کند.

ژوئن گذشته ، الکترونیک آرتز تریلر جدیدی از سری بازی های Battlefield 2042 رونمایی کرد و سپس اخبار ، تیزرها و اطلاعات جدیدی در مورد بازی منتشر کرد که باعث شد طرفداران این سری بازی را منتشر کنند. Battlefield 2042. این شرکت همچنین بخش بسیار کوتاهی از گیم پلی بازی را در E3 2021 نشان داد.

با این حال ، 20 دقیقه گیم پلی این بازی به تازگی در فضای مجازی منتشر شده است که نبردها و ویژگی های جدیدی که به آن اضافه شده را به خوبی به تصویر می کشد. این ویدئو که بر روی بازی با اسلحه ، عناصر محیطی و عناصر جدیدی که در این بازی گنجانده شده است تمرکز دارد ، قصد دارد طرفداران خود را با جزئیات بازی Battlefield 2042 به طور کامل آشنا کند.

Battlefield 2042 قرار است در 22 اکتبر (30 اکتبر) برای پلی استیشن 5 ، پلی استیشن 4 ، سری ایکس باکس ایکس ، ایکس باکس اس سری و رایانه های شخصی منتشر شود. سپس می توانید 20 دقیقه گیم پلی این بازی را تماشا کنید و حتما نظر خود را در مورد گیم پلی بازی Battlefield 2042 با ما و دیگر مخاطبان سایت زومجی در میان بگذارید.

بارگیری ویدئو از آپارتمان

دیدگاهتان را بنویسید