عدم وجود حالت های Forge و Co-op در زمان انتشار Halo Infinite

طبق اعلام تیم سازنده Halo Infinite ، دو حالت Forge و Co-op (برای قسمت داستان) در زمان انتشار در اختیار صاحبان بازی قرار نمی گیرد.

واقعاً یافتن بازی هایی که دارای خط داستانی قوی و همچنین چند نفره عالی باشند ، بسیار دشوار است. سری بازی های Halo از نسخه اول ، در این دسته از بازی های تیرانداز گنجانده شده است. آثاری که ضمن ارائه کمپین های تک نفره با کیفیت ، حالت های چند نفره بسیار جذاب و محبوب را در اختیار گیمرها قرار می دهد.

بخش چندنفره همیشه یکی از مزایای اصلی سری بازی های Hilo است. مخصوصا حالت Co-op. تجربه حالت داستانی سری بازی های هیلو با یک دوست یا یکی از اعضای خانواده (به عنوان یک همکاری محلی یا آنلاین) همیشه یکی از م componentsلفه هایی بوده است که محبوبیت زیادی را برای این مجموعه به ارمغان آورده است. در جریان آخرین اخبار بازی و طی گزارش ماهانه تیم 343 Industries در مورد روند تولید Halo Infinite ، مشخص شد که در زمان انتشار بازی ، حالت “Campaign Co-op” در اختیار صاحبان بازی نخواهد بود. به علاوه بر حالت Co-op کمپین تک نفره ، حالت Forge در زمان راه اندازی در دسترس نخواهد بود.

جوزف استاتنرهبر تیم ایجاد و خلاقیت در استودیو 343 در گزارش ماهانه این تیم گفت:

“متأسفانه ، در حالی که تیم متمرکز بر ارائه یک تجربه عالی در طول انتشار Halo Infinite است ، ما تصمیم بسیار سختی گرفتیم و انتشار بازی coop mode story را به تأخیر می اندازیم. حالت Forge نیز با تاخیر در دسترس بازیکنان قرار می گیرد. تصمیم بسیار سختی برای ما بود

هدف اصلی ما ارائه هر قسمت از بازی زمانی است که مطمئن باشیم آنها در بهترین و بالاترین کیفیت ممکن هستند. به همین دلیل ، وقتی هر دو مورد مورد نظر را بررسی کردیم و دیدیم که آنها آماده نیستند. ما به عنوان یک تیم و یک استودیو دوست نداریم تجربیاتی را که هنوز برای عموم آماده نشده است قرار دهیم. “

نمای گیم پلی Halo Infinite

در سال های اخیر ، تیم 343 Industries به دلیل انتشار Halo: Master Chief Collection برای جاسوسی بدون درج حالت تقسیم صفحه برای کمپین های داستانی آن کار ، و اکنون در کنار همکار آن بازی ، مورد انتقاد بسیاری از گیمرها قرار گرفته است. ، شما باید به قایق Halo Infinite بروید. همکاری. از آنجا که “Hello Infinite” یک تجربه سرویس زنده خواهد بود ، افزودن همه این موارد در فصول آینده بازی موجه است. آستین اعلام کرده است که برنامه 343 ارائه حالت همکاری Halo Infinite تک نفره در فصل 2 و حالت Forge در فصل 3 است. البته هنوز هیچ چیز قطعی نیست.

از سوی دیگر ، با پایان اولین تست فنی قسمت چند نفره Hilo Infinite ، عملکرد بازی مورد توجه جامعه بازیکنان قرار گرفت ، هم از نظر گیم پلی و هم از نظر فنی ، و تیم سازنده از اولین تست فنی بازی بازی Hilo Infinite در فصل تعطیلات 2021 برنامه ریزی شده است و هنوز تاریخ رسمی انتشار آن اعلام نشده است. از آنجا که مایکروسافت امسال (3 سپتامبر) در Gamescom حضور خواهد داشت ، می توانیم اطلاعات بیشتری در مورد تاریخ انتشار این اثر در این رویداد انتظار داشته باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید