لیست بازی های جدید ایکس باکس پس از آگوست ؛ از روانگردانان 2 تا دوازده دقیقه

چند ساعت پیش ، مایکروسافت لیستی از بازی های نیمه دوم آگوست را منتشر کرد که شامل دوازده دقیقه ، Psychonauts 2 و چندین اثر دیگر است.

مایکروسافت اخیراً لیستی از بازی های رایگان جدید را در ماه آگوست برای مشترکین GamePass منتشر کرد. بر اساس نام آثار بزرگ و محبوب مانند Humankind ، بازی مسابقه ای NFS Heat ، دو نسخه از سری Star Wars ، یعنی Star Wars Battlefront 2 و Star Wars Jedi: Fallen Order نیز قابل مشاهده است.

طبق اطلاعات و برنامه ریزی های انجام شده ، در دو روز دیگر ، یعنی در 28 آگوست ، مشترکین سرویس بازی بر روی پلتفرم PC و همچنین از طریق ابر می توانند ماجراجویی Recompile MetroDvina را به صورت رایگان تجربه کنند. با این حال ، لازم به ذکر است که دو اثر دیگر ، Train Sim و دوازده دقیقه مورد انتظار ، در همان روز در دسترس خواهند بود.

داستان به اینجا ختم نمی شود و 6 روز پس از انتشار بازی های ذکر شده ، مشترکین بازی می توانند در سوم سپتامبر به صورت رایگان بازی Psychonauts 2 ساخته استودیو Double Fine را تجربه کنند.

    عکسی از شخصیت های Psychonauts 2

یکی از شگفتی های مایکروسافت در این ماه وجود بازسازی بازی Myst است. این اثر که برای اولین بار در اواخر سال 2010 برای هدست واقعیت مجازی Aquilus Rift منتشر شد ، اکنون قرار است در دسترس کاربران سیستم عامل های مایکروسافت نیز قرار گیرد.

البته ، اگر اشتراک سرویس پرطرفدار ردموندی را دارید ، می دانید که معمولاً هر ماه ، علاوه بر اضافه شدن بازی های جدید ، تاریخ انقضای آثار به پایان می رسد. اکنون ، در ماه آگوست ، داستان این داستان به چهار بازی رسیده است ، Blair Witch ، Double Kick Heroes ، شبیه ساز بسکتبال NBA 2K21 و Stranger Things 3: The Game و تا پایان بازی از خدمات پس از بازی حذف می شود. ماه

حالا نوبت شماست که اگر از سرویس Xbox GamePass استفاده می کنید ، افکار خود را در مورد لیست با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید