تولید قسمت دوم Dune هنوز قطعی نشده است

در حالی که چند هفته دیگر Dune: Part One را تماشا می کنم ، Legendary و Warner Bros هنوز برای قسمت دوم مجوز نداده اند. اما دنی ویلنوو ، به عنوان کارگردان ، امید زیادی به آن دارد.

از آنجایی که Blade Runner 2049 خسارت مالی هنگفتی را به برادران وارنر وارد کرد ، جای تعجب نیست که استودیو برای تایید Dune: Part Two عجله ای ندارد. ظاهراً لجندری و وارنر می خواهند ابتدا Dune: Part One را در سینماها ببینند ، و سپس سفارش تولید قسمت دوم را تنها در صورت عدم مواجهه با شکست مالی جدی دیگر می دهند. تپه: قسمت اول ، که مربوط به نیمه اول دون است فرانک هربرت در 22 اکتبر (30 اکتبر) از شبکه HBO Max منتشر می شود.

ویلنوو بار دیگر از پخش آنلاین فیلم Dune در HBO Max همزمان با فیلم ابراز نارضایتی کرد.

دنی ویلنوو او به عنوان کارگردان این اقتباس گران قیمت می گوید که مردم نباید دو اثر او را Dune 1 و Dune 2 در نظر بگیرند ، بلکه آنها Dune هستند: قسمت اول و Dune: قسمت دوم. دو قسمت از یک داستان خاص که مکمل یکدیگر هستند. ویلنوو درباره نیاز فیلم اول به موفقیت مالی برای ساخت فیلم دوم گفت: “در چند دهه گذشته ، ما شنیده ایم که اقتباس از Dune غیرممکن است.” من فکر می کنم استودیو هنوز مخفیانه به این موضوع اعتقاد دارد.

بنابراین اولین هدف این بود که ثابت شود اقتباس از کتاب Dune می تواند یک فیلم زیبا و محبوب باشد. فکر می کنم به این هدف رسیده ام. همه در وارنر و لجندری 100 درصد پشت پروژه هستند. آنها احساس می کنند که Dune: Part Two ساخته نمی شود فقط در صورتی که Dune: Part 1 درآمد زیادی در گیشه داشته باشد. چون آنها عاشق این فیلم هستند ، به آن افتخار می کنند [و دوست دارند شکست سختی نخورد تا بتوان قسمت دوم را ساخت]به بنابراین آنها می خواهند این فیلم آینده ای داشته باشد و آنها قبلاً نیمی از کار را انجام داده اند (اشاره به اقتباس نیمی از کتاب Dune در Dune: Part One). “من بسیار امیدوار هستم.”

بازیگر سیاه پوست وسط فیلم Dune دنی ویلنوو و برادران وارنر.

ویلنوو یکی از معدود فیلمسازانی است که از این تصمیم انتقاد شدید کرد زیرا اواخر سال گذشته اعلام شد که همه فیلم های برادران وارنر همزمان با اکران عمومی در سال 2021 در HBO Max اکران می شوند. “عشق به سینما وجود ندارد وی در نامه ای سرگشاده به برادران وارنر نوشت: “پخش آنلاین فیلم قطعاً تأثیر منفی بر عملکرد کار در گیشه دارد و این آینده را به خطر خواهد انداخت” از سری

اکنون ، وی در مصاحبه با مجله توتال فیلم ، بار دیگر نارضایتی خود را از اتفاقاتی که برای فیلمش رخ داد ، ابراز کرد: “بیماری همه گیر دشمن سینما است. ما درک می کنیم که صنعت اکنون تحت فشار شدید است. با وجود همه اینها ، من هنوز از نحوه وقوع این اتفاق راضی هستم. صادقانه بگویم ، تماشای تپه تلویزیونی به جای سینما مانند سرعت در وان حمام به جای اقیانوس است. به نظر من ، این کار (نمایش خانگی همزمان با نمایش فیلم) مضحک است. ” اثری که برای ادای احترام به تجربه سینمایی ایجاد شده است. “

زندیا در نقش چانی در Dune

ویلنوو در حال حاضر با نویسندگان روی Dune: Part Two کار می کند. آنها قبلاً گفته بودند که می خواهند آنقدر آماده باشند که اگر لجندری و وارنر از عملکرد مالی Dune: Part One راضی نباشند و چراغ سبز رسمی را برای تولید Dune: Part Two نشان دهند ، می توانند سریع فیلمبرداری کنند. به دنی ویلنوو از کار روی قسمت دوم بسیار هیجان زده است. فیلمی که اگر ساخته شود ، چانی با نقشه برداری زیندیا این بازیگر شماره یک محسوب می شود.

در این میان ، متأسفانه ، نمی توان انکار کرد که تقریباً همه فیلم های برادران وارنر که همزمان به خانه رفتند و بیرون رفتند ، در گیشه شکست خوردند. شاید منهای یک یا دو استثنا. بقیه ، از Wonder Woman 1984 تا The Suicide Squad ، هر چقدر هم که نقدهای منفی یا مثبت دریافت کنند ، متحمل ضررهای جدی مالی شدند. دلیل اصلی آن کاهش شدید فروش آنها در طول زمان است.

سرانجام دنی ویلنوو با لبخند می گوید که این روزها مانند یک پسر هیجان زده است: “این برای من غیر معمول است. برای اولین بار وقتی یکی از فیلم هایم را تماشا می کردم ، لحظه ای را تجربه کردم که بسیار سپاسگزار و خوشحال بودم. من با خود گفتم ، ای زندگی ، ممنونم که به من اجازه دادید این عکس را بسازم. نمی دانم مردم در مورد این کار چه احساسی خواهند داشت. اما من؟ متشکرم ” Dune: Part One دارای رتبه PG-13 است و تقریباً 2 ساعت و 35 دقیقه طول می کشد.

دیدگاهتان را بنویسید