اجرای بازی Rocket League با 120 فریم روی کنسول پلی استیشن 5

از فردا می توانید به نسخه پلی استیشن 5 بازی Psyonix Rocket League بروید و آن را با سرعت 120 فریم بر ثانیه اجرا کنید.

در نسخه پلی استیشن 5 Rocket League Gamer می تواند بین 2 گزینه یکی را انتخاب کند. حالت کیفیت (وضوح 4K در 60 فریم در ثانیه) و حالت عملکرد (وضوح تصویر 2688 در 1512 در 120 فریم در ثانیه). در هر دو مورد ، بازی از HDR پشتیبانی می کند و رابط کاربری را با وضوح 4K خروجی می دهد. در عین حال ، اگر دستگاه را به صفحه نمایش با وضوح پایین تر مانند 1080P وصل کنید ، خروجی واقعی پشت صحنه ثابت می ماند ، به عنوان مثال ، بازی ابتدا در حالت Quality خروجی 4K را دریافت می کند ، و سپس آن را به 1080P می رساند. قابل نمایش بر روی صفحه نمایش 1080P

در حال حاضر ، فصل چهارم بازی Rocket League آغاز شده است و گیمرها می توانند گاراژ خود را با بسته های اولیه جدید گسترش دهند. بسته راه انداز Road Hog XL با قیمت 4.99 دلار و Werewolf Pack دقیقاً با 19.99 دلار به فروش می رسد. همچنین ، گیمرهای پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 می توانند از فردا یک بسته نرم افزاری رایگان دریافت کنند که اقلام مربوط به سری بازی های Recht و Klank را به Rocket League می رساند. این محتوا برای کنسول PS4 و کنسول سونی PS5 است و تا 3 ژانویه 2022 (13 ژانویه) در بازی موشکی لیگ باقی مانده است.

رایانه های شخصی (ویندوز ، macOS و لینوکس) ، ایکس باکس وان ، ایکس باکس ایکس سری ، ایکس باکس اس سری و نینتندو سوییچ دیگر پلتفرم های بازی Rocket League هستند. بیش از 6 سال از انتشار بازی می گذرد و Psyonix همچنان با محتوای جدید از آن پشتیبانی می کند.

دیدگاهتان را بنویسید