ثبت تعداد کاربران فعال Sea of ​​Thieves

مایکروسافت اعلام کرد که در ماه ژوئن پس از انتشار بسته الحاقی A Pirate’s Life رکورد تعداد کاربران فعال Sea of ​​Thieves را شکست.

به گفته Rare Studios در وبلاگ رسمی بازی Sea of ​​Thieves ، تعداد کاربران فعال بازی آنلاین در ماه ژوئن به 4.8 میلیون نفر رسید. این تعداد به عنوان رکورد بیشترین تعداد کاربران فعال است که از زمان انتشار آن در مارس 2018 هر ماه این بازی جهان باز را انجام می دهند.

جو نیت ، سازنده بازی ، انتشار بسته الحاقی A Pirate’s Life در ماه ژوئن را دلیل این تعداد قابل تحسین بازیکنان فعال عنوان می کند. به روز رسانی “Life of a Pirate” که در فصل سوم بروزرسانی های سالانه بازی و پس از رویداد مایکروسافت در E3 2021 منتشر شد ، خط داستانی جدیدی و شخصیت محبوب کاپیتان جک اسپارو از سری Pirates of the Caribbean را به بازی اضافه می کند. فهرست. این بسته الحاقی با واکنش مثبت منتقدان و کاربران بازی روبرو شد و طرفداران این افزودنی ها را یکی از بهترین تصمیمات برای ادامه روند موفقیت این دنیای آنلاین می دانند.

تحلیلگران همچنین اضافه شدن بازی به سرویس Xbox Gamepas و انتشار بسته های توسعه رایگان مانند A Pirate’s Life و Smuggler’s Fortune را از دیگر دلایل اصلی موفقیت بازی جهان باز در جذب بازیکنان جدید پس از دریافت بازخورد کمتر از حد انتظار عنوان می کنند. در راه اندازی به Rare Studios نیز دیروز بروزرسانی بازی را اعلام کرد. این به روز رسانی جدید شامل مواردی مانند شخصیت است میمون کاپیتان محکوم شد، پوست دیوی جونز مجموعه لباس نفرین شده و موارد مجموعه کشتی های نفرین شده سینما را در اختیار بازیکنان دنیای این مجموعه قرار می دهد.

در زیر می توانید تریلر این به روزرسانی جدید را مشاهده کنید:

دانلود از آپارات

طبق اطلاعات منتشر شده ، این به روزرسانی جدید شامل بهبودهای بیشتری برای ثبات و تعادل بازی خواهد بود و کاربران می توانند از امروز آن را بارگیری کنند. حجم این به روز رسانی برای کنسول سری Xbox X حدود 74.9 گیگابایت ، برای Xbox One 53.6 گیگابایت و برای نسخه Steam بازی حدود 9 گیگابایت خواهد بود.

در نهایت ، Rare Studios اعلام کرد که رویداد آخر هفته Gold and Glory از 20 تا 23 آگوست (29 آگوست تا 1 سپتامبر) برگزار می شود که طی آن بازیکنان با تحویل گنجینه های خود می توانند دو برابر طلا و شهرت دریافت کنند.

Sea of ​​Thieves در حال حاضر برای رایانه های شخصی ، Xbox One و Xbox X Series ، Xbox S Series و همچنین سرویس Xbox GamePass در دسترس است.

نظر شما در مورد کاربران Zomji چیست؟ نظرات خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید