فیلم شانگ چی بعد از پایان چند صحنه دارد؟

اخیراً تعداد صحنه های پس از پایان شانگ چی و افسانه ده نشان می دهند که یک صحنه از اهمیت بیشتری برخوردار است.

به تازگی شانگ چی و افسانه ده حلقه برای گروهی از منتقدان به نمایش درآمد که تاکنون نظرات مثبت و واکنش منتقدان را مشاهده کرده اند ، که بسیاری از آنها آن را یکی از بهترین فیلم های مارول تا به امروز می دانند. اکنون در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیونصحنه های پس از پایان شانگ چی مشخص شده است. صحنه های پس از صحنه در فیلم های مارول به یک سنت تبدیل شده است و بسیاری اکنون در تعداد و اهمیت صحنه های پس از صحنه در شانگ چی و افسانه ده حلقه به دنبال آن هستند.

به گزارش اسکرین رنت ، شانگ چی و افسانه ده دارای دو صحنه پس از پایان هستند که مانند دیگر فیلم های مارول ، یک صحنه در وسط تیتراژ پایانی و صحنه دوم پس از پایان تیتراژ پایانی قابل مشاهده است. یکی از این دو صحنه از اهمیت بیشتری برخوردار است و صحنه دیگر هنوز ارزش دیدن را خواهد داشت. البته از اهمیت این صحنه ها اطلاعاتی در دست نیست و در واقع کسانی که آنها را تماشا کرده اند نمی توانند در مورد محتوای آن صحبت کنند.

سام لیو در نقش شانگ چی در حال اجرای هنرهای رزمی در اتوبوس در اولین تریلر از شانگ چی و افسانه ده حلقه

با این حال ، می توان انتظار داشت که یک صحنه به ماجراجویی بعدی شانگ چی اشاره کند یا حتی ارتباط شانگ چی را با دیگر فیلم ها یا سریال های آینده در دنیای فیلم نشان دهد. البته برخی معتقدند که ممکن است اشاره ای به فیلم Eternals داشته باشد یا حتی بین فیلم و سریال Hawkeye ارتباطی مشاهده کنیم. مرد عنکبوتی: هیچ راهی برای خانه و دکتر عجیب در چند جهان جنون از دیگر گزینه های احتمالی هستند که ممکن است شانگ چی در برخی از این آثار حضور کوتاهی داشته باشد یا حتی شاهد پیوستن او به خط داستانی چندجهانی باشد.

مقاله مرتبط:

سیمو لیو در نقش شانگ چی ، تونی لیانگ در نقش ونوو ، آوکافینا در نقش کتی ، رونی چینگ در نقش جان جان ، فلورین مانتینو در نقش Rizor Fast ، میشل یئو در نقش ژیانگ نان ، فالا چن در نقش جیانگ لی، منگر ژانگ در نقش Xialing و بندیکت وانگ در نقش وانگ ، آنها از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم شانگ چی و افسانه ده حلقه ظاهر شده اند. دانیل کارتن وظیفه کارگردانی شانگ چی بر اساس فیلمنامه ای توسط دیوید کالاهام مسئول بوده است. همچنین می توانید پوستر جدید Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings ، طراحی شده توسط مت فرگوسن برای سینماهای Dolby را مشاهده کنید:

پوستر فیلم دالبی شانگ چی و افسانه ده حلقه

فیلم Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings در تاریخ 3 سپتامبر (12 سپتامبر) برنامه ریزی شده است.

دیدگاهتان را بنویسید