آخر هفته چه بازی کنیم: از عصر امپراتوری ها تا یک بازی نقش آفرینی جذاب

در قسمت دیگری از مجموعه مقالات آخر هفته چی ، به سراغ دو بازی استراتژی و نقش آفرینی جالب رفتیم و همچنین دو اثر مستقل ارزشمند داریم. با زومجی همراه باشید.

همانطور که چهارشنبه گذشته انجام دادیم ، این هفته نیز در قسمت دیگری از مقالات آخر هفته چهار بازی مختلف را معرفی می کنیم که دو مورد از آنها آثار معروف و حروف آشنا و دو بازی دیگر بازی های مستقل با کیفیت است. بنابراین ، بدون بحث بیشتر ، به سراغ معرفی بازی ها برویم:

سه رهبر در Age of Empires II

Age of Empires II: Definitive Edition

سری Age of Empires از آن دسته بازی هایی است که بسیاری از گیمرهای ایرانی خاطرات زیادی با آن دارند و مخصوصاً نسخه دوم یکی از معروف ترین بازی های استراتژیک بود که طرفداران این سبک ساعت های طولانی را صرف تجربه آن کردند. در سال 2019 بود که نسخه بهبود یافته Age of Empires II منتشر شد و اگر به هر دلیلی امروز به آن نرسیده اید ، اکنون زمان مناسبی برای انجام این کار است.

اما چرا اکنون زمان مناسبی برای تجربه Age of Empires II: Definitive Edition است؟ چند روز پیش دومین بسته الحاقی این بازی با نام Dawn of the Dukes منتشر شد که دو تمدن دیگر و سه کمپین را به بازی اضافه می کند. این محتوا دومین بسته الحاقی بازی است و اولین بسته Lords of the West بود که در اوایل سال 2021 منتشر شد. با انتشار این بسته ها و قرارگیری آنها در کنار محتویات نسخه اصلی ، Age of Empires II: Definitive Edition در حال حاضر یک تجربه پیشرفته و کامل از این نسخه محبوب AoE است که مطمئناً علاقه مندان به استراتژی می توانند از آن لذت ببرند.

بنابراین اگر تا به حال فرصتی برای تجربه Age of Empires II: Definitive Edition نداشته اید ، اکنون با انتشار دومین بسته الحاقی بازی ، یک تجربه استراتژی سرگرم کننده در انتظار شماست!

شخصیت قرمز در ترانزیستور

ترانزیستور

این روزها ، با انتشار نسخه های پلی استیشن و ایکس باکس هادس ، افراد بیشتری این فرصت را پیدا کردند که این کار فوق العاده موفق را تجربه کنند ، و چه بهانه ای بهتر برای رفتن به ترانزیستور ، یکی از بازی های قدیمی هادس ، استودیوی Supergiant Games به

Transistor داستان شخصیتی به نام Red را روایت می کند. خواننده مشهوری که روزی مورد حمله قرار می گیرد. با این حال ، رد موفق به فرار می شود و در طی این حوادث ، او یک سلاح شمشیر مانند به نام ترانزیستور پیدا می کند ، که قرار بود با آن کشته شود ، اما اکنون صاحبش مورد توجه قرار گرفته است و این حادثه مشکلات مختلفی را برای بازی ایجاد می کند شخصیت. اگرچه Transistor از نظر داستانی اثری ارزشمند است ، اما گیم پلی این بازی باعث می شود مدت زمان نسبتا زیادی از زمان انتشار آن در سال 2014 باقی بماند ، اما همچنان می تواند تجربه خود را ارائه دهد.

ترانزیستور بسیار سرگرم کننده است ، به ویژه در زمینه مبارزه ، و ذهن بازیکن را مشغول یافتن بهترین راه برای عبور از نبردها می کند. برای این منظور ، شما همچنین توانایی های مختلفی را بدست می آورید که باید به صورت برنامه ریزی شده و صحیح از آنها استفاده کنید تا شانس پیروزی در نبردها را داشته باشید. به طور کلی ، ترانزیستور از آن دسته بازی هایی است که جنبه های مختلف آن به خوبی می تواند تماشاگران را درگیر بازی کرده و آنها را وادار کند تا بدون کوچکترین خستگی آن را تا انتها دنبال کنند ، و پیشنهاد این تأثیر برای ما آسان تر است. او انجام می دهد

نقد و بررسی Divinity: Original Sin II

Divinity: Original Sin II

لاریان یک استودیو نسبتاً قدیمی در صنعت بازی است که در سال 1996 تأسیس شد و روی آثار مختلفی کار کرده است ، سری Divinity یکی از مهمترین آنها است و شامل انواع بازی ها با فضاهای مختلف است. اثری که در مقاله این هفته برای معرفی در نظر گرفته ایم جدیدترین بازی این سری Divinity: Original Sin II است که در سال 2017 موجود بود و بدون اغراق می توان آن را یکی از بهترین آثار سبک نقش آفرینی در چند سال دومی می دانست.

Divinity: Original Sin II پس از موفقیت نسخه قبلی ، Divinity: Original Sin منتشر شد و از هر نظر ، تجربه ای کاملتر و گسترده تر از آن است. این استودیوی لورن بیش از هر چیز به مخاطب این احساس را می دهد که بیشتر ویژگی های دوست داشتنی آثار نقش آفرینی کلاسیک در یک بازی جمع آوری شده است و مهمتر از همه ، سازندگان توانسته اند همه اینها را با کار خود انجام دهند. احساس بازی و ارائه نگاهی کاملاً مدرن و معاصر به مخاطب ؛ که باعث می شود Divinity: Original Sin II هم برای طرفداران قدیمی ژانر نقش آفرینی جذاب باشد و هم بتواند مخاطبان جدیدی را جذب کند.

Divinity: Original Sin II ، بدون اغراق ، تمام پیش نیازهای یک کار موفق را بررسی کنید. از یک سو ، ما تا حدی داستان گویی می بینیم و از سوی دیگر ، بازی آنقدر غنی از گیم پلی است که می توان ساعت ها در مورد آن صحبت کرد. از نبردهای بسیار جذاب گرفته تا یک سیستم غارت عالی و ارائه محتوای غنی که ساعت ها شما را سرگرم می کند و البته ارزش تکرار را دارد. طرفداران سبک نقش آفرینی این روزها منتظر کارهایی مانند نسخه بهبود یافته Diablo 2 هستند ، بنابراین چه راهی بهتر از اینکه برای مدت طولانی توسط Divinity: Original Sin II سرگرم شود ، با یک نمره متا 93 که بالاترین آن را تأیید می کند. کیفیت؟ است.

بررسی بازی Nidhogg 2

نیدوگ دوم

برای آخرین بازی این هفته ، بیایید به سراغ اثری مستقل و متفاوت بنام Nidhogg II برویم که صادقانه بگویم ، کامل نیست ، اما قدرت بسیار بالایی برای سرگرمی شما دارد. Nidhogg II ، ساخته Messhof ، یک بازی سبک مبارزه ای است که در سال 2017 منتشر شد و از آن دسته بازی هایی است که نباید خیلی جدی گرفته شود و فقط باید به عنوان یک تجربه سرگرم کننده در نظر گرفته شود.

Nidhogg II شما را درگیر یک هدف نه چندان پیچیده می کند. در هر مرحله ، حریف خود را بجنگید و شکست دهید تا به پایان مرحله برسید. البته ممکن است دقیقاً عکس آن اتفاق بیفتد و ممکن است توسط حریف خود کشته شوید تا زمانی که او به مقصد برسد و شما آخرین بازنده مرحله باشید. همین فرایند به ظاهر ساده در مراحل مختلف به شیوه های خلاقانه و متفاوت ارائه می شود و ترکیب آن با انواع مختلف تجهیزات و سلاح ها نتیجه یک تجربه سرگرم کننده ، سرگرم کننده و هیجان انگیز است.

بنابراین اگر به دنبال بازی متفاوتی هستید که خیلی جدی نباشد ، Nidhogg II گزینه خوبی برای شما خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید