فروش بازی Biomutant تنها در یک هفته بیش از یک میلیون نسخه است

Amberiser Group ، شرکت مادر THQ Nordic ، ناشر Biomutant ، آمار فروش عالی این بازی را در هفته پس از انتشار فاش کرده است.

Biomutant ، جدیدترین ساخته از استودیوی سوئدی آزمایش 101 اوایل ژوئن امسال منتشر شد. این بازی اکشن در وب سایت Metacritic نمرات متوسطی از منتقدان و گیمرها دریافت کرد. البته به نظر می رسد که این امتیازات تأثیر چندانی بر فروش بازی نداشته است و بر اساس گزارش مالی جدید گروه Embracer ، شرکت مادر در اولین روزهای انتشار خود ، فروش بیوموتیمنت فوق العاده ای را تجربه کرده است. در واقع گفته می شود که Biomutant هفته ای 1 میلیون نسخه پس از انتشار به فروش می رساند.

در گزارش گروه Amriser آمده است: “ما تمام پول مورد نیاز برای ساخت و بازاریابی بازی را جمع آوری کردیم و همچنین برای خرید یک استودیو پول جمع آوری کردیم.” آزمایش 101 و ما هزینه IP Biomitor را پرداخت کردیم. همه این هزینه ها یک هفته پس از انتشار بازی به ما بازگردانده شد. ” گروه Embryser همچنین می گوید که فروش Biomutant “کمتر از انتظارات تیم مدیریت شرکت بوده است.” لازم به ذکر است که THQ Nordic Studio ، متعلق به Embryser Group ، در اواخر سال 2017 آزمایش 101 و IP ها را در حدود 8.6 میلیون دلار خریداری کرد.

کمپین های بازی بیوموتانت Tiachukio Nordic

علاوه بر این ، Embryser Group اعلام کرد که فروش بازی مستقل محبوب Valheim بین آوریل و ژوئن (اوایل آوریل تا اوایل ژوئن) حدود 1.1 میلیون نسخه بود که مجموع فروش بازی را به بیش از 8 میلیون نسخه رساند. Embryser Group می گوید استودیو والهایم Iron Gate کمی بزرگتر شده است و در حال حاضر هشت عضو دارد که قصد دارند از بازی به صورت بلند مدت پشتیبانی کرده و آن را توسعه دهند.

سرانجام ، Embryser Group اعلام کرد که سه استودیو جدید از جمله Demiurge Studios ، Fractured Byte Studios و SmartPhone Labs (از طریق زیرمجموعه Saber Interactive) خریداری کرده است. Demiurge استودیویی بود که قرار بود نسخه Wii U بازی شکست خورده Aliens: Colonial Marines را بسازد. اثری که ساخت آن در نهایت لغو شد. استودیو سپس به توسعه بازی های موبایل رفت و بازی هایی مانند Marvel Puzzle Quest را ایجاد کرد.

نظر کاربران Zomji در مورد آمار فروش Biomutant و خود بازی چیست؟ نظرات خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید