سازندگان برنامه Our Us متهم به حالت جدید Fortnite هستند

سازندگان Our Us سازندگان Fortnite را متهم به سرقت این ایده کرده اند و می گویند حالت جدید Fortnite Impostors و نقشه و گیم پلی آن بسیار شبیه Amang Ace است.

حالت جدید Fortnite با نام Impostors به ​​تازگی در اختیار بازیکنان این بازی قرار گرفته است و به دلیل شباهت غیر قابل انکار با بازی معروف و مستقل در بین ما ، سروصدای زیادی در محافل بازی های ویدئویی ایجاد کرده است. حالت جدید Fortnite در محیطی به نام The Bridge اتفاق می افتد که دارای اتاق ها و قسمت های زیادی است و 10 بازیکن می توانند در آن بازی کنند.

از بین این 10 بازیکن ، 8 نفر مامور نامیده می شوند و باید با قسمت های مختلف The Bridge برخورد کنند ، و 2 نفر دیگر فریبکار یا تقلبی هستند که باید نقشه را خراب کرده و آن را از بین ببرند. ماموران وظایفی را در سراسر نقشه انجام می دهند و هیولا باید آنها را بدون شناسایی شناسایی بکشد. سپس بازیکنان باید تصمیم بگیرند که تقلب کنندگان چه کسانی بوده اند و سپس می توانند آنها را از بازی حذف کنند.

اکنون توسعه دهنده Us Twitter ، گری پورتر به شباهت های نقشه حالت Impostors Fortnite و نقشه Amang Ace of The Skeld اشاره کرده است. او ابتدا به قسمت های خاصی از نقشه Amangas Ace اشاره می کند و می گوید که نقشه The Bridge Fortnite با تغییرات جزئی در آن قسمت ها عملا با نقشه بازی آنها یکسان است. وی افزود: “اگرچه من در طراحی و توسعه The Skeld نقشی نداشتم ، اما هنوز احساس توهین می کنم.” این نظر من در کل است. “پورتر حتی تصویر زیر را از نقشه Amang Ace در کنار نقشه Fortnite ارسال کرد تا درک حرفه ای او را برای کاربران آسان تر می کند.

نقشه حالت Fortnite Impostors را با نقشه Our Us مقایسه کنید

استفن پارکر ، یکی دیگر از کاربران توییتر ، تصویر گری پورتر را کمی بهبود بخشیده است. او با کشیدن خطوط رنگی در راهروهای هر دو نقشه نشان می دهد که چیدمان اتاق ها و موقعیت آنها به طرز عجیبی شبیه یکدیگر است. پارکر می گوید شاید در نگاه اول متوجه نشویم که نقشه Fortnite جدید چقدر شبیه نقشه Amang Ace است. زیرا نقشه Fortnite در برخی نقاط متفاوت است. او سپس اشاره می کند که اگر به برنامه او نگاه کنید ، متوجه خواهید شد که تفاوت چندان زیاد نیست.

پارکر توضیح می دهد: “نکته این است که ما هیچ مشکلی با استفاده از عناصر گیم پلی بازی مشابه سایر بازی ها نداریم.” این یک امر رایج در صنعت بازی است و می دانیم که ایده مورد استفاده در Amang Ace نیز چندان جدید نیست. مشکل ما این است که چگونه Epic Games از ایده بازی های دیگر استفاده می کند. “

نقشه حالت Fortnite Impostors را با نقشه Our Us مقایسه کنید

ویکتوریا یوس ، مدیر روابط عمومی میان ما نیز در توییتر به حالت Impostors Fortnite واکنش نشان داد. او می نویسد: “Epic Games واقعاً می تواند در این زمینه با ما همکاری کند.” در حال حاضر به عنوان یک بازی ساز مستقل ناراحت هستم. هیچ اشکالی ندارد که آنها از مکانیک های گیم پلی مشابه Amang Ace استفاده کنند. زیرا مکانیک های ذکر شده نباید منحصر به یک بازی خاص باشد. “اما من می خواهم بدانم که آیا Epic Games فکر می کند با تغییر موضوع و تغییر نام و کلمات ، بازی را جذاب تر کرده است.”

این اولین باری نیست که Fortnite متهم به استفاده از ایده های دیگر بازی می شود. سازندگان این بازی محبوب و موفق Battle Royale در سال 2017 به مجله PC Gamer گفتند که برای ساخت این بازی از دیگر بازی های Battle Royale به ویژه PUBG الهام گرفته اند. دونالد مسترد ، یکی از کارگران خلاق Fortnite در آن زمان می گوید: “ما عاشق بازی های بتل رویال مانند PubJie هستیم و فکر می کنیم که این بازی می تواند اساس Fortnite را که نسخه ما از بازی Battle Royale است تشکیل دهد.”

نظر شما در مورد حالت جدید Impostors Fortnite چیست؟ آیا فکر می کنید Epic Games برای استفاده از ایده میان ما در بازی خود نیاز به اجازه سازندگان بازی دارد؟ در صورت تمایل نظرات خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید