تریلر زمان انتشار Ghost of Tsushima Director’s Cut

تریلر The Ghost of Tsushima Director’s Cut بازیکنان را برای یک ماجراجویی در جزیره اکی آماده می کند.

در 20 آگوست ، بسته الحاقی Eki Island همراه با پیشرفت نسخه پلی استیشن 5 بازی Ghost of Tsushima در بسته ای به نام Director’s Cut در دسترس بازیکنان قرار می گیرد. به همین مناسبت ، با نزدیک شدن به تاریخ انتشار این محتوای جدید ، ساکر پانچ ساعاتی پیش تریلر انتشار آن را منتشر کرد.

در این تریلر ، ما تمام محتوایی را که در قطع کارگردان Ghost of Sushima گنجانده شده است ، مشاهده می کنیم. برخی از نکات برجسته داستان جین ساکایی در Ghost of Sushima لحظاتی از محتوای جدید بخش افسانه ها و البته گزیده هایی از سفر جدید سوشیما به جزیره اکی و رویارویی او با خاتون است. نکته جالبی که در این تریلر مشاهده می کنیم ، یادآوری لحظه کشته شدن پدر جین است که به روایت داستانی کاملاً شخصی و احتمالاً تجزیه و تحلیل بیشتر شخصیت جین ساکایی در محتوای اکی اشاره دارد.

Eki Story Expansion حدود 20 ساعت محتوای داستان محور و 20 ساعت محتوای آنلاین به Ghost of Tsushima اضافه می کند. مواردی مانند Heptic Feedback ، Adaptive Trigger و Lip-synchronization (Lip Sync) که به زبان ژاپنی دوبله شده اند (ارتقاء انیمیشن) با قیمت 10 دلار ارتقا به نسخه پلی استیشن 5 به کارگردانی Ghost of Sushima در دسترس است. مواردی مانند افزودن Lock on به بخش کمپین و بهبود وضوح تصویر نیز در تاریخ 20 آگوست امسال از طریق یک به روز رسانی کاملا رایگان به بازی اضافه می شود.

بسته الحاقی Ecky Island و نسخه کارگردان Ghost of Tsushima در تاریخ 20 آگوست برای پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 منتشر می شود. نظرات این بازی فردا ساعت 16:30 به وقت ایران در دسترس خواهد بود. در اینجا توجه شما را به این تریلر هیجان انگیز جلب می کنیم.

دانلود از آپارات

دیدگاهتان را بنویسید