ساخت دنباله رمز و راز قتل با حضور احتمالی جنیفر آنیستون و آدام سندلر

دنباله ای برای راز قتل ساخته می شود که جنیفر آنیستون و آدام سندلر در آن بازی می کنند.

طبق اعلام Deadline ، جرمی گارلیک قرار است دنباله Netflix فیلم Murder Mystery را کارگردانی کند. انتظار می رود دو بازیگر اصلی فیلم مرموز قتل قبلی ، جنیفر آنیستون و آدام سندلر نیز راه آن را دنبال کنند. فیلمنامه این فیلم توسط جیمز وندربیلت نوشته شده است و گارلیک آن را نقد می کند. فیلمبرداری این فیلم در پاریس و کارائیب انجام می شود.

آدام سندلر در معمای قتل نقش پلیس را بازی کرد و جنیفر آنیستون نقش همسرش را بازی کرد. در فیلم ، این زوج به تعطیلات می روند اما به قتل یک پیرمرد ثروتمند محکوم می شوند. همانطور که اعلام شد ، جنیفر آنیستون و آدام سندلر نیز ممکن است در دنباله معمای قتل ظاهر شوند.

جرمی گارلیک اولین فیلم خود را با نام زنگ عروسی با بازی کوین هارت و جاش گاد ساخت. او همچنین فیلمنامه The Break-Up را با بازی جنیفر آنیستون نوشت. در سال های اخیر ، تهیه کننده و کارگردان ، با همکاری LD Entertainment (LD) ، شرکت تولید American High (آمریکایی ها) را راه اندازی کرده اند. هدف از راه اندازی این شرکت ساخت فیلم های کمدی دوستدار نوجوانان است. این شرکت آمریکایی برای تولید فیلم های کمدی مقرون به صرفه ، مدرسه ای متروکه خریداری کرده است ، فیلم هایی در مورد نوجوانانی که شلوغ ترین دوران زندگی خود را تجربه می کنند.

این شرکت آمریکایی تولید خود را با فیلم هایی مانند The Binge به کارگردانی Jeremy Garlick و Big Time Adolescence با بازی پیت دیویدسون آغاز کرد. گارلیک به زودی تولید کمدی جدید سامی کوهن با بازی روان بلانچارد و اولی کراو را آغاز می کند. جرمی گارلیک و شرکت آمریکایی به تازگی تهیه کنندگی مشترک فیلم The Ultimate Playlist Of Noise با بازی Madeline Brewer و Kane Johnson را بر عهده داشته اند.

دیدگاهتان را بنویسید