آنتونی مکی برای بازی در نقش Captain America در Captain America 4 باز می گردد

آنتونی مککی با بازی سام ویلسون قرار است پس از توافق با مارول و دیزنی برای بازی Captain America 4 در Captain America 4 بازگردد.

سریال Falcon و Winter Soldier در ماه مه امسال پخش شد و کمی بعد مشخص شد که Captain America 4 در حال ساخت است. در حال حاضر بر اساس آخرین اخبار سینما و تلویزیون، آنتونی مککی ، بازیگر نقش سام ویلسون در قسمت جدید سریال کاپیتان آمریکا ، برمی گردد. مکی به تازگی با استودیو دیزنی و مارول موافقت کرده است تا در این فیلم برای بازی Captain America در Captain America 4 ظاهر شوند.

هنوز جزئیات بیشتری منتشر نشده است و بازگشت سباستین استن ، بازیگر نقش باکی بارنز در فیلم Captain America 4 ، مشخص نیست. همچنین در حال حاضر نام قسمت جدید Captain America مشخص نیست و ما نمی دانیم ماجراجویی بعدی سم ویلسون چگونه خواهد بود ، اما این یک فرصت عالی برای مکی است. مالکوم اسپلمن، شورانر و دالان میسون، نویسنده سریال شاهین و سرباز زمستان ، نویسندگی فیلمنامه این فیلم را بر عهده دارند.

آنتونی مکی در نقش کاپیتان آمریکا در پی یافتن جنایتکاران در فینال The Falcon and the Winter Soldier

مقاله مرتبط:

مکی برای اولین بار در فیلم Captain America: The Winter Soldier بازی Falcon را بازی کرد و در پایان The Falcon و Winter Soldier در مارول به عنوان Captain America جدید معرفی شد. Deadline پیشتر گزارش داده بود که کریس ایوانز ممکن است نقش خود را به عنوان کاپیتان آمریکا در یکی از پروژه های آینده سینمای مارول دوباره بازی کند و اگرچه استودیوهای مارول و ایوانز این موضوع را تکذیب کرده اند ، اما باید دید آیا او در کاپیتان آمریکا ظاهر می شود یا خیر. 4 خواهیم بود یا نه.

همچنین هنوز هیچ کارگردانی برای فیلم Captain America 4 انتخاب نشده است و ظاهرا این فیلم هنوز در مراحل اولیه تولید قرار دارد. علاوه بر این ، تاریخ مشخصی برای شروع تولید و انتشار قسمت جدید Captain America وجود ندارد و باید منتظر اخبار بیشتری از این پروژه در هفته های آینده باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید