سخنان کارگردان Guardians Of The Galaxy تنها شخصیت های قابل بازی هستند

مدیر خلاق نگهبانان کهکشان مارول در مصاحبه ای توضیح داد که چرا تیم سازنده تصمیم گرفت فقط شخصیت Star-Lord بازی کند.

چند ماه دیگر ، طرفداران این فرصت را خواهند داشت که دوباره با مارول’s Guardians of the Galaxy وارد دنیای ابرقهرمانی مارول شوند و ماجراجویی خود را با نگهبانان کهکشان آغاز کنند. اگرچه این بازی به نوعی در MCU (دنیای فیلم Marvel) ریشه دارد ، اما اتصال و خط هنری منحصر به فرد خود را دارد. قبلاً به نظر می رسید که بازی قرار است دارای بخش چند نفره باشد ، اما اخیراً تأیید شد که این امر صحت ندارد و ما فقط شاهد یک بخش تک نفره خواهیم بود. همچنین مشخص شد که تنها شخصیت قابل بازی Marvel’s Guardians of the Galaxy Star-Lord خواهد بود. بسیاری از طرفداران انتظار چنین اتفاقی را نداشتند زیرا ایده تغییر شخصیت های مختلف بین نگهبانان کهکشان ، حداقل روی کاغذ ، دشوار نیست. البته به نظر می رسد این تصمیم برای قرار دادن بازیکنان در نقش و موقعیت خاصی گرفته شده است.

ژان فرانسوا دوگاس ، مدیر خلاق بازی ، در مصاحبه ای با VG24 / 7 به طور مفصل در مورد این تصمیم صحبت کرد. دوگاس گفته است که می داند این تصمیم عجیب به نظر می رسد ، اما این راهی عالی برای قرار دادن بازیکن در موقعیت است جایی که او هم می تواند نگهبانان را هدایت کند و هم تجربه دست اول شخصیت پردازی را داشته باشد. با این تصمیم ، تیم توسعه می خواهد بازیکن همیشه احساس کند که هنگام مواجهه با موقعیت ها و درگیری های مختلف ، نگهبانان با ویژگی های شخصیتی خود همیشه با او هستند و Star-Lord را احاطه کرده اند.

دوگاس در مصاحبه ای گفت: “مانند دنیای واقعی ، وقتی چند نفر با هم کار می کنند ، ما با شخصیت های متفاوتی روبرو می شویم که هرکدام دیدگاه کاملاً متفاوتی دارند.” از جمله این شخصیت ها می توان به افراد مستقل و تأثیرگذار ، رهبران ذاتی و … اشاره کرد. حالا وقتی شما رهبر گروهی هستید ، همیشه همه اعضای تیم با تمام تصمیمات شما موافق نیستند ، بنابراین باید به گونه ای رفتار کنید که مثلاً بتواند گروه را به سمت یک هدف مشترک سوق دهد. ما می خواهیم به گونه ای به این موضوع بپردازیم که برای بازیکنان لذت بخش باشد. “

شخصیت های بازی مارولز نگهبانان کهکشان

داگاس گفت: “ما واقعاً از این ایده هیجان زده بودیم.” بازیگران Star-Lord ، Gamora ، Rocket ، Drax و Groot فوق العاده هستند. ما می خواهیم بازیکن در مرکز این گروه باشد. در نتیجه این س arال مطرح شد که چرا بازیکنان را در نقش یکی از محافظان قرار نمی دهیم ، یا اگر آنها را در نقش به اصطلاح رهبر گروه قرار دهیم و به آنها اجازه دهیم تصمیمات اساسی بگیرند ، چطور؟ “واکنش بازیکنان به رفتار غیر منتظره اعضای گروه چگونه خواهد بود؟”

“این دیدگاه منحصر به فرد به ما اجازه داد تا ماجراجویی ایجاد کنیم و شما را در میان نگهبانان قرار دهیم. گذشته از این واقعیت که آنها همیشه با شوخی های طعنه آمیز احاطه شده اند ، می توانید از قدرت آنها در جنگ و موقعیت های دیگر استفاده کرده و آنها را احضار کنید. نگهبانان همیشه فعال هستند و نقش خود را در تمام جنبه های بازی ایفا می کنند. “به عنوان یک بازیکن ، وقتی با نگهبانان باشید ، کاملاً احساس خواهید کرد که یکی از آنها هستید.”

“رهبری گروهی از افراد که با جامعه ناسازگار هستند ایده ای است که به ما امکان تصور انتخاب ها و پیامدها را داد. انتخاب های بازیکن بر چیدمان و نتیجه این ماجراجویی تأثیر می گذارد. البته ، این بازی همچنان یک تجربه ماجراجویی عالی خواهد بود. برای همه ، اما نحوه تجربه آن برای افراد مختلف متفاوت است. ستاره-پروردگار بودن یک تجربه جذاب ، قدرتمند ، گسترده و همهجانبه است. در واقع ، این بهترین راهی است که می توانیم یک داستان عالی را از طرف نگهبانان بیان کنیم. ” بسیاری می گویند این یک حرکت جسورانه بود ، اما تحقق آن هیجان انگیز خواهد بود. “

بازی Marvel’s Guardians of the Galaxy در تاریخ 26 اکتبر (4 نوامبر) برای پلتفرم های پلی استیشن 5 برنامه ریزی شده استپلی استیشن 4 سری ایکس باکس ایکس، سری ایکس باکس اس، ایکس باکس وان ، نینتندو سوییچ (سرویس ابری) ، رایانه شخصی و استادیوم.

نظر شما در مورد اینکه فقط شخصیت Starld قابل بازی است؟ مخاطبان زومجی آنها می توانند نظرات خود را در بخش زیر با ما به اشتراک بگذارند.

دیدگاهتان را بنویسید