آنیا تیلور جوی با کارگردان The Witch در بازسازی Nosferatu ملاقات می کند

ساخته رابرت ایگرز ، کارگردان فیلم The Witch نوسفراتو فیلمبرداری خود را از سر گرفته و قرار است دوباره با آنیا تیلور جوی متحد شود.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون و طبق گزارش لس آنجلس تایمز ، آنیا تیلور جوی قرار است در فیلم جدید بازی کند رابرت ایگرز، کارگردان The Witch که قرار است برداشت جدیدی از داستان یک خون آشام را روایت کند ، این نقش را ایفا می کند. پیشتر در سال 2015 ، Agres از ساخت نسخه بازسازی شده بر اساس فیلم Nosferatu در سال 1922 خبر داد که کارگردانی و نویسندگی فیلمنامه آن را بر عهده داشت. حتی در سال 2017 ، آنیا تیلور جوی به فیلم اضافه شد ، اما پس از مدتی ، تولید متوقف شد و اکنون ، اگر دوباره ، تصمیم به بازسازی Nosferatu گرفته است.

ورنر هرتزوگ پیش از این بازسازی دیگری از فیلم ترسناک نوسفراتو را کارگردانی کرده بود. آنیا تیلور جوی قبلاً در The Witch بازی کرده بود ، که اخیراً با رابرت ایگرز در The Northman که قرار است در سال 2022 اکران شود همبازی بود. The Northman به عنوان یک داستان حماسی انتقام وایکینگ در ایسلند در اواخر قرن 10 توصیف می شود.

رابرت ایگرز ، کارگردان The Northman

رابرت آگرز قبلاً کارگردانی The Lighthouse را با بازی ویلم دافو و روبرت پتینسون انجام داد و حالا بازسازی نوسفراتو قرار است چهارمین تجربه کارگردانی او باشد. نوسفراتو در سال 1922 بر اساس رمان دراکولا برام استوکر ساخته شد. این فیلم در آلمان ساخته می شود و گفته می شود قرار است بازسازی این فیلم ترسناک تفسیری جدید و متفاوت از این فیلم باشد. جزئیات بیشتری در مورد بازسازی فیلم Nosferatu در دسترس نیست.

آنیا تیلور جوی سال گذشته به دلیل بازی در فیلم The Queen’s Gambit تحسین زیادی دریافت کرد و مدتی پیش در فیلم جدید بدون نام دیوید اورسل بازی کرد. او همچنین قرار است در Furiosa بازی کند که نقش جانی فوریوسا را ​​در این فیلم بازی می کند ، که پیش درآمد فیلم Mad Max: Fury Road است. تیلور جوی همچنین در آخرین شب ادگار رایت در سوهو بازی کرد و قرار است در منو بازی کند.

دیدگاهتان را بنویسید