در آپدیت جدید State of Decay 2 به شهر قسمت اول بازگردید [گیمزکام ۲۰۲۱]

Undead Labs تریلری از بسته الحاقی جدید بازی State of Decay 2 منتشر کرد.

شب گذشته ، در جریان رویداد Xbox در Gamescom 2021 ، اطلاعات جدیدی در مورد به روزرسانی جدید State of Decay 2 منتشر شد. این به روز رسانی که Homecoming نام دارد ، بازیکنان را به صحنه قسمت اول بازی ، Trumbell Valley باز می گرداند.

بر اساس تریلر جدید ، این منطقه که از بدو تاسیس بازسازی شده است ، چهارشنبه هفته آینده در دسترس بازیکنان State of Decay 2 قرار می گیرد. البته ، این نقشه قبلاً در هنگام به روز رسانی بازی Heartland بازی ، که در ژوئن 2019 منتشر شد ، وجود داشت ، اما بازیکنان فقط می توانند تعداد محدودی از مراحل خطی و داستانی را در این زمینه انجام دهند. در حال حاضر در این بسته الحاقی جدید ، کاربران می توانند آزادانه بر روی نقشه حرکت کنند ، که شامل دو منطقه کاملاً جدید است و پناهگاه های جدیدی برای مبارزه با دشمنان در شهر ایجاد می کنند.

علاوه بر نقشه جدید ، در به روز رسانی “بازگشت به خانه” ، کاربران می توانند منتظر لباس ها ، سلاح ها ، مراحل و چالش های جدیدی باشند که فقط در منطقه Trumbell Valley در دسترس خواهند بود. در این به روز رسانی ، 6 پناهگاه جدید وجود دارد که بازیکنان می توانند از آنها برای شکست گروه های بیشمار زامبی در بازی استفاده کنند.

شما می توانید تریلر این بسته الحاقی جدید را در زیر از دستگاه Zoomji مشاهده کنید:

دانلود از آپارات

علاوه بر این به روز رسانی جدید ، Undead Labs Studio در وبلاگ رسمی ایکس باکس اعلام کرد که تعداد بازیکنان بازی State of Decay 2 به رقمی قابل تحسین یعنی 10 میلیون کاربر رسیده است. Juggernaut Edition یک نسخه بهبود یافته از بازی است که در اوایل سال 2020 منتشر شد و با افزودن سلاح ها و اقلام مختلفی که طرفداران این سری همیشه درخواست می کردند ، توانست مشکلات موجود در زمان انتشار نسخه اصلی را بهبود بخشد. این بازی و بازیکنان زیادی در این دو سال. دنیای شبیه سازی بقای State of Decay 2 را جذب کنید.

بسته الحاقی Homecoming برای همه کاربران بازی و مشترکین Xbox GamePass رایگان خواهد بود و در 1 سپتامبر (10 سپتامبر) برای رایانه های شخصی و Xbox منتشر می شود.

مایکروسافت هنوز اطلاعات جدیدی در مورد State of Decay 3 منتشر نکرده است که در ژوئیه سال گذشته معرفی شد. State of Decay 2 در حال حاضر برای Xbox One ، Xbox X Series | در دسترس است سری Xbox S از طریق Microsoft Store در Windows ، Steam و فروشگاه Epic Games برای کاربران پلتفرم PC در دسترس است.

نظر شما در مورد کاربران Zomji چیست؟ نظرات خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید