شایعه: Halo Infinite منتشر شد

یکی از کاربران توییتر با انتشار تصویری از فروشگاه مایکروسافت ، تاریخ انتشار Halo Infinite را فاش کرد.

مایکروسافت اطلاعاتی درباره Halo Infinite در Gamescom 2021 منتشر نکرد ، اما کاربران همچنان امیدوارند که مراسم افتتاحیه Gamescom 2021 امشب توسط جف کلی برگزار شود و طرفداران منتظر نمایش جدیدی از Halo Infinite هستند.

در همین حال ، یک کاربر توییتری به نام ALumia_Italia با انتشار تصویری از فروشگاه مایکروسافت ، تاریخ انتشار کمپین Hilo Infinite را فاش کرد. در واقع در تصویر منتشر شده نوشته شده است که حالت کمپین Halo Infinite در 17 آذر (8 دسامبر) منتشر می شود. با این حال ، اگر به Microsoft Store بروید ، هنوز تاریخ 31 ژانویه (31 دسامبر) را مشاهده خواهید کرد.

فروشگاه مایکروسافت ممکن است این تاریخ را هنگام به روز رسانی فروشگاه خود وارد کرده باشد و مدت کوتاهی بعد آن را حذف کرده باشد. با این حال ، این یک شایعه است و باید منتظر ماند و دید آیا مایکروسافت امشب Halo Infinite مورد انتظار را نشان می دهد یا خیر. از طرفی فقط حالت مبارزات انتخاباتی یا داستان بازی در تصویر ذکر شده است و به نظر می رسد حالت چند نفره در زمان دیگری به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می گیرد.

نظر شما در مورد کاربران Zomji چیست؟ Halo Infinite در سال 2021 برای رایانه شخصی ، سری ایکس باکس ایکس | سری ایکس باکس اس و Xbox One در دسترس است.

تاریخ انتشار بازی Halo Infinite مشخص شد

دیدگاهتان را بنویسید