سازندگان Outriders با وجود انتشار بازی در بازی هیچ سودی دریافت نکردند

توسعه دهندگان بازی Outriders ادعا کردند که در سه ماهه اول انتشار بازی ، هیچ درآمدی از Square Enix ، ناشر بازی دریافت نکرده اند.

در حالی که گزارشات از ماه اول بازی بخت آزمایی Outriders بسیار مثبت بوده است ، استودیو People Can Fly ادعا می کند که این بازی هنوز برای آنها سودآور نبوده است. به گفته Square Enix ، این بازی در اولین ماه فعالیت خود 3.5 میلیون بازیکن منحصر به فرد جذب کرد که بخش قابل توجهی از آن به دلیل قرارداد این شرکت با Xbox برای انتشار بازی در سرویس بازی پس از اولین روز انتشار به دست آمد. است.

توسعه دهندگان People Can Fly روز سه شنبه در گزارشی اعلام کردند که Square Enix قبلاً تمام هزینه های توسعه بازی ، از جمله هزینه های تولید ، تبلیغات ، تضمین کیفیت و توزیع را بازپرداخت کرده است. این استودیو همچنین تأیید کرده است که IP Outriders در حال حاضر متعلق به Square Enix است. سخنگوی مردم می تواند پرواز کند ادامه داد:

“بیش از سه ماه از انتشار Outriders می گذرد تمام شد و Square Enix تا کنون هیچ پولی از درآمد بازی پرداخت نکرده است. این احتمالاً به این دلیل است که طبق گفته Square Enix ، Outriders هنوز به نقطه اوج اقتصادی نرسیده است.»

پوستر بازی Outriders

سباستین ووجیوفسکی ، مدیرعامل استودیو People Can Fly ، در بیانیه ای گفت: “ما هیچ داده یا آماری در مورد فروش Outriders نداریم.” ما آن را نداریم ، اما پیش بینی می کنیم که تا به حال حدود 2 تا 3 میلیون نسخه فروش داشته باشد و این مبلغ می تواند بازی را تا اینجا به نقطه موفقیت و سودآوری برساند.»

مدیرعامل People Can Fly فکر می کند که علت عدم پرداخت حق امتیاز آنها تا کنون به خاطر بندهای مندرج در قرارداد فروش Square Enix و انتشار بازی بر روی Xbox GamePas است. از اولین روز عرضه می تواند یکی از این موارد احتمالی باشد. در حقیقت سباستین ووجیوفسکی به برنامه اسکوئر انیکس برای پرداخت هزینه معامله یا نحوه تخصیص عواید این معامله به برنامه های مختلفی که در نظر دارند اشاره می کند.

«[عدم پرداخت حق امتیاز شرکت] این می تواند از برخی سیاست های فروش Square Enix گرفته شود. در حالی که ما جزئیات این سیاست ها را نیز می دانیم ، مانند قراردادهای آنها با پلتفرم های عرضه و توزیع بازی ها یا موسساتی که ، برای مثال ، بازی ها “ما Outriders را به عنوان کالای اضافی با محصولات خود ارائه نمی دهیم.”

“از سوی دیگر ، رسیدن به مرحله سوددهی نمی تواند به این معنا باشد که هزینه های ناشر بسیار بیشتر از آن چیزی بود که ما انتظار داشتیم.” اما من نمی خواهم در اینجا گمانه زنی کنم ، ما به بررسی وضعیت فعلی ادامه می دهیم و شایان ذکر است که ارائه چنین توضیحاتی زمان می برد و در حال حاضر تأثیر ما بر موقعیت ناشر این بازی محدود است. “

گیم پلی Outriders

Outriders در 1 آوریل برای Xbox One ، PS4 ، PC ، کنسول های نسل 9 و Steady منتشر شد همانطور که گفته شد ، سرویس بازی پس از اولین روز بازی به مشترکین آن ارائه شد. این بازی یکی از محبوب ترین و بالاترین سطح بازی های مهمانی ترد است که از روز اول در سرویس مشترک مایکروسافت ارائه شده است.

اسکوئر انیکس پیشتر اعلام کرده بود که هدف شرکت از راه اندازی بازی در سرویس گیم پلی ، جذب جامعه بازیکنان و افزایش فروش دیجیتالی Outriders است. یوسوکه ماتسودا ، مدیرعامل Square Enix در گزارش مالی سالانه این شرکت گفت:

“ما از فروش بالای دیجیتالی این بازی و همچنین تعداد بازیکنان فعال که بیش از همه انتظارات ما بود بسیار شگفت زده شدیم. ما معتقدیم که انتشار Outriders در سرویس Xbox Game ، بعد از روز اول ، دقیقاً مطابق میل ما پیش رفت. زیرا هدف ما ایجاد یک انجمن بازیکنان بود.»

این شرکت همچنین در 19 مه از Outriders به ​​عنوان “مجموعه بزرگ بعدی” خود یاد کرد و در اولین ماه انتشار خود با موفقیت اجرا کرد.

در پایان سخنرانی خود در روز سه شنبه ، ووجیوفسکی به سرمایه گذاران بازی یادآوری کرد که Outriders هنوز در ابتدای چرخه زندگی خود قرار دارد و امیدوار است تلاش های تبلیغاتی Square Enix در آینده وضعیت حق امتیاز این شرکت را بهبود بخشد.

Outriders در حال حاضر برای رایانه های شخصی ، کنسول های نسل هشتم ، پلی استیشن 5 ، سری ایکس باکس ایکس ، ایکس باکس اس سری و استودیو گوگل در دسترس است. اگر فرصتی برای تجربه Outriders دارید ، لطفاً افکار و تجربیات خود را با همکاری جدید بین دو استودیوی اصلی People Can Fly و Square Enix به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید