برایان کرانستون و چند بازیگر دیگر به فیلم جدید وس اندرسون اضافه می شوند

برایان کرانستون ، هوپ دیویس ، جفری رایت و لئو شرایبر به جمع بازیگران فیلم جدید وس اندرسون اضافه شدند.

فیلم بعدی وس اندرسون دارای لیست بلندی از بازیگران برتر است و کارگردان بار دیگر در فیلم آینده خود با افرادی چون آدرین برودی ، بیل موری ، تیلدا سوینتون و جیسون شوارتزمن همکاری خواهد کرد. او همچنین برای اولین بار با تام هنکس ، مارگو رابی و اسکارلت جوهانسون ملاقات کرده است. البته یوهانسون و اندرسون قبلاً در انیمیشن Isle of Dogs همکاری کرده اند و فیلم جدید وس اندرسون اولین همکاری زنده آنها خواهد بود. روپرت فرند بازیگر دیگر فیلم جدید وس اندرسون است.

بر اساس آخرین اخبار ، برایان کرانستون ، هوپ دیویس ، جفری رایت و لئو شرایبر به فیلم جدید وس اندرسون اضافه شده اند. هوپ دیویس قبلاً با وس اندرسون کار نکرده است ، اما در فیلم افتخار شما با برایان کرانستون همکاری داشته است. برایان کرانستون قبلاً با وس اندرسون در Stop Island Doggy کار کرده است و اکنون اولین همکاری خود را با وس اندرسون در یک فیلم زنده زنده تجربه خواهد کرد. همانطور که احتمالاً می دانید ، برایان کرانستون بیشتر به خاطر بازی در نقش والتر وایت در بریکینگ بد شناخته می شود.

وس اندرسون روی مبل پشت دریا نشسته است

جفری رایت و لئو شرایبر در فیلم قبلی وس اندرسون به نام “اعزام فرانسوی” بازی می کنند. جفری رایت یکی از صداپیشه های انیمیشن What If است و در ترکیب فیلم جدید جیمز باند ، No Time to Die قرار دارد و همچنین در فیلم The Batman مت ریوز بازی کرده است. لئو شرایبر نیز اخیراً در فیلم Ray Donovan بازی کرده است.

فیلمبرداری فیلم جدید وس اندرسون با اکشن و در حال حاضر بدون نام در اسپانیا آغاز شده است و جزئیات داستان هنوز منتشر نشده است. وس اندرسون اخیراً با فیلم فرانسوی گزارش در جشنواره فیلم کن ظاهر شد. وس اندرسون فیلم هایی مانند The Grand Budapest Hotel و The Darjeeling Limited را ساخته است. نظر شما کاربران زومجی در مورد وس اندرسون چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید