حضور و ظاهر آقای رئیس در سریال هیلو با عملکرد آن متفاوت است

Halo ، تهیه کننده سریال Halo ، در مصاحبه ای جدید درباره این سریال و تفاوت حضور آقای رئیس با بازی های هیلو صحبت کرد.

مراحل فیلمبرداری و تولید سریال Halo بالاخره به پایان رسید و انتظار می رود این سری مراحل پس از تولید را پشت سر بگذارد. اکنون در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کیکی ولفکیل ، تهیه کننده سریال هیلو ، مصاحبه ای در مورد این سریال انجام داده است. ولفکیل ، مدیریت Hilo Entertainment ، در این مصاحبه در مورد چالش های ساخت سری Halo و تفاوت های آن با این سری بازی افسانه ای و بسیار محبوب صحبت کرد.

در این مصاحبه ، ولفکیل گفت که آنها تصمیم گرفتند کار جدیدی در سری Halo انجام دهند تا مردم تجربه متفاوتی در این سریال نسبت به بازی داشته باشند و به نحوی کسانی که هیلو را بازی نمی کردند نیز می توانند از تجربه تماشای سریال لذت ببرند. به ولفکیل بزرگترین چالش را برای نشان دادن آقای رئیس خارج از لباس خود انجام داد. در واقع ما در دنیای Halo همیشه داستان و رویدادها را از دیدگاه آقای Chief دنبال می کنیم که تا به امروز هیچکس آن را ندیده است و ظاهرا قرار است این موضوع در سریال تغییر کند.

ولفکیل می گوید: “بازی طوری طراحی شده است که شما را در لباس و زره آقای آقای رئیس قرار دهد و این احتمالاً بزرگترین چالش برای اقتباس از بازی بود.” “در حال حاضر در Halo ما می خواهیم مردم را وادار به تماشای نمایش کنیم و می خواهیم جنبه های مختلف آقای Chief را در نمایش ارائه دهیم که فقط شما دیگر نمی توانید بازی کنید.”

MasterChef آماده مبارزه با تریلر فاش شده از سری Halo است

پابلو شرایبر در نقش آقای رئیس ، جن تیلور در نقش کورتانا ، ناتاشا مک الهانی در نقش دکتر هولسی ، بوکیم وودبین ، ایرنی ها ، شب بزرگ ، بنتلی کالو ، ناتاشا کلزاک ، دنی ساپانی ، زیتون گری ، چارلی مورفی و کیت کندی ، آنها از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Halo ظاهر شده اند و ایفای نقش کرده اند. کایل کیلن و استیون کین آنها ساخت سریال هیلو را بر عهده دارند و هر دو تهیه کننده سریال پس از فصل اول سریال پروژه را ترک می کنند.

انتظار می رود Halo در سال 2022 در Paramount Plus پخش شود. همچنین انتظار می رود که سریال Hilo برای فصل دوم تمدید شود.

دیدگاهتان را بنویسید