ونوم در پوسترهای جدید فیلم Venom 2 با بازی تام هاردی با کارنگی مبارزه می کند

سونی دو پوستر جدید منتشر کرد Venom: Let There Be Carnage منتشر شده است که در آن شاهد حضور Venom و Carnage هستیم.

مدتی پیش منتشر شد Venom: Let There Be Carnage حدود سه هفته به تاخیر افتاد و اکنون Venom 2 دیگر قرار نیست در 24 سپتامبر (2 اکتبر) اکران شود و اکنون قرار است 15 اکتبر (23 اکتبر) روی پرده سینماها برود. اکنون در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، پوسترهای جدیدی از دنباله فیلم Venom منتشر شده است که هر دو به تاریخ اکران جدید فیلم اشاره دارند. در اولین پوستر ، نیمی از چهره ونوم را در کنار کارنگی می بینیم که بسیار شبیه پوستر قسمت اول فیلم ونوم است:

نیمی از Venom و Carnage با هم در پوستر جدید Venom: Let There Be Carnage حضور دارند

دومین پوستر فیلم Venom: Let There Be Carnage ونوم را در حال مبارزه با قتل عام به تصویر می کشد و قرار است دو سیمبیوت در طول فیلم به سختی بجنگند:

ونوم در پوستر جدید Venom: Let There Be Carnage با Carnage مبارزه می کند

تام هاردی در نقش ادی براک (ونوم) ، وودی هارلسون در نقش کلایتوس کسیدی (کارنگی) ، میشل ویلیامز در نقش N Wing ، نائومی هریس در نقش شریک و استیون گراهام، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Venom: Let There Be Carnage ظاهر شده و ایفای نقش کرده اند. وظیفه کارگردانی دنباله فیلم Venom بر اساس فیلمنامه ای از کلی مارسل ، مسئول اندی سارکیس او کارگردانی Mowgli: Legend of The Jungle و Breathe را بر عهده داشته است.

زهر: بگذار کشتار شود قرار است در 24 سپتامبر (2 اکتبر) منتشر شود. فیلم Venom در سال 2018 روی پرده سینماها رفت و اگرچه نظرات مثبتی دریافت نکرد ، اما این فیلم توانست بیش از 855 میلیون دلار در سراسر جهان بفروشد ، از جمله فروش بیش از 213.5 میلیون دلار در آمریکای شمالی. و حدود 641.5 میلیون دلار در سایر نقاط جهان.

دیدگاهتان را بنویسید