تریلر جدید Genshin Impact گیم پلی بازی Alvi را نشان می دهد [گیمزکام 2021]

در جریان رویداد Gamescom 20217 ، یک تریلر جدید از گیم پلی شخصیت Alvi در Genshin Impact نشان داده شد که نحوه مبارزه او را نشان می دهد.

Genshin Impact را می توان یکی از بازی های موفق رایگان (Free 2 Play) دانست که از زمان انتشار امروز به دستاوردهای مختلفی دست یافته است. استودیو MiHoYo همچنین با Gorilla Games همکاری می کند تا شخصیت Alvi را در Gonshin Impact ببیند.

در Gamescom 2021 ، تریلر جدیدی از Genshin Impact منتشر شد که طی آن از گیم پلی Alvi رونمایی شد. Alvi یک شخصیت پنج ستاره خواهد بود و به صورت رایگان برای همه کاربرانی که به سطح 20 رسیده اند در دسترس خواهد بود. Alvi همچنین در تاریخ 1 سپتامبر برای کاربران PlayStation 4 و PlayStation 5 در دسترس خواهد بود و برای کاربران رایانه شخصی و تلفن همراه در دسترس خواهد بود. آینده.

الوی در طول Impec Ganshin دارای نارنجک یخ است که از طریق آن می تواند دشمنان را یخ زده و به راحتی به ضعف آنها آسیب برساند. از نظر بصری ، او طوری طراحی شده است که با روحیه شخصیت های Gonshin Impact مطابقت داشته باشد. در ادامه می توانید تریلر گیم پلی Alvi در Genshin Impact on Zomji را مشاهده کرده و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود فیلم از آپارات

دیدگاهتان را بنویسید