بهترین مودم های همراه موجود در بازار ایران (سپتامبر 1400)

در زندگی امروز که حتی ابتدایی ترین موارد مانند سفارش غذا ، درخواست تاکسی و پرداخت قبوض اینترنت انجام می شود ، نیاز به اینترنت ثابت و پرسرعت بیش از پیش احساس می شود. مودم های موبایل ، که مودم جیبی نیز نامیده می شوند ، سیم کارت اینترنتی را که در محیط هات اسپات قرار داده شده است ، توزیع می کنند.

استفاده از مودم های تلفن همراه محدود به سفر نیست. به راحتی می توانید مودم های تلفن همراه را در کیف خود قرار داده و در طول روز همه دستگاه های خود را به آن متصل کنید. بنابراین فقط با خرید یک بسته اینترنتی برای سیم کارت که داخل مودم قرار دارد ، می توانید از همه ابزارهای خود از اینترنت استفاده کنید. حتی در خانه می توانید با اتصال مودم به شارژر دیواری از اینترنت پرسرعت استفاده کرده و از آنها به عنوان مودم خانگی استفاده کنید. بنابراین ، مودم تلفن همراه را می توان 24 ساعت شبانه روز و در هر مکانی استفاده کرد.

به طور خلاصه ، یکی از مهمترین مزایای مودم های تلفن همراه موارد زیر است:

  • شما می توانید اینترنت پرسرعت را برای تعداد زیادی از دستگاه های خود و اطرافیان خود تهیه کنید و هیچ محدودیتی برای نقطه اتصال تلفن همراه وجود ندارد.
  • می توانید فضای ذخیره سازی خاصی را بین همه دستگاه های خود به اشتراک بگذارید. البته این بستگی به مدل مودم دارد.
  • نیازی نیست گوشی خود را در حالت hotspot قرار دهید و فشار بیشتری به باتری و تراشه آن وارد کنید.
  • شما می توانید همه دستگاه های خود را در هر زمان و هر مکان و حتی در حال حرکت به اینترنت متصل کنید.
  • هنگام خرید یک تبلت جدید ، می توانید یک مدل ارزان تر و بدون سیم کارت خریداری کنید.

در ادامه بهترین مودم های موبایل موجود در بازار ایران را در رنج های مختلف قیمت معرفی می کنیم.


بهترین مودم همراه تا 400 هزار تومان

بهترین مودم موبایل ZTE MF65 Plus

ZTE MF65 Plus

حقیقت تلخ این است که اگر می خواهید کمتر از 400000 تومان برای خرید مودم موبایل هزینه کنید ، گزینه های زیادی ندارید ؛ این حداقل در مورد مودم های 4G صادق است. با این حال ، اگر فقط به یک مودم ارزان قیمت نیاز دارید که بتواند در مکان های مختلف به اینترنت به لپ تاپ یا رایانه لوحی شما دسترسی داشته باشد و حتی با سرعت 3G کار کند ، مودم + MF65 ZTE ما پیشنهاد می کنیم. این مودم صفحه نمایش 1.44 اینچی وضعیت اتصال شبکه ، قدرت سیگنال ، SSID و باتری را نشان می دهد. مودم جیبی ZTE فقط 78 گرم حداکثر سرعت آن 21 مگابیت بر ثانیه است 10 دستگاه آنها می توانند همزمان به آن متصل شوند و باتری 1500 میلی آمپر ساعتی می تواند 6 ساعت شارژ به آرامی


بهترین مودم همراه تا یک میلیون تومان

بهترین مودم همراه D-Link DWR-932C

D-Link DWR-932C

مودم جیبی D-Link DWR-932C این یکی از جذاب ترین مودم های تلفن همراه در بازار است که از شبکه های 4G پشتیبانی می کند. این مودم دارای یک آنتن داخلی برای دریافت سیگنال LTE و دو آنتن داخلی برای پخش Wi-Fi است. ابعاد مودم جیبی D-Link فقط 10 در 6 سانتی متر است و به راحتی در کف دست شما جا می گیرد. داخل این مودم باتری 2000 میلی آمپر ساعت داخلی ، طبق گفته D-Link ، با هر بار شارژ کامل می تواند تا 8 ساعت به آرامی شارژ کنید. از طریق بخش مدیریت آنلاین ، می توانید کاربران آنلاین را مدیریت کنید ، نام SSID و رمز عبور را تغییر دهید و حتی ایمیل های ارسال شده به سیم کارت را مشاهده کنید. نکته بعدی این است که این مودم دارای اسلات کارت حافظه microSD نیز هست و می تواند اطلاعات این کارت حافظه را با تمام دستگاه های متصل به مودم به اشتراک بگذارد.

بهترین مودم تلفن همراه - TP Link M7200

T-Link M7200

T-Link M7200 یکی از پرفروش ترین مودم های موبایل در بازار ایران است. این مودم دارای بدنه ای بسیار فشرده است که طول آن کمتر از 10 سانتی متر و ضخامت آن حدود 2 سانتی متر است. در داخل این بدنه جمع و جور ، یک باتری کوچک با ظرفیت 2000 میلی آمپر ساعت داخلی با شارژ کامل تا 8 ساعت شارژ او انجام می دهد TP-Link M7200 از سیم کارت های 4G اپراتورهای مختلف پشتیبانی می کند و می تواند اینترنت پرسرعت و پایداری را برای کاربران فراهم کند 10 دستگاه به طور همزمان فراهم کنید. مانند دیگر مودم های TPP-link ، کنترل کامل مودم را با کمک برنامه TpMiFi این برنامه به صورت رایگان برای تلفن های Android و iOS در دسترس است.


بهترین مودم همراه تا دو میلیون تومان

بهترین مودم همراه TP Link M7350

T-Link M7350

اگر می خواهید تا دو میلیون تومان برای خرید مودم موبایل هزینه کنید ، گزینه های مناسبی پیش روی شما خواهد بود. T-Link M7350 این مودم یکی از معتبرترین و محبوب ترین مودم های تلفن همراه موجود در بازارهای ایران و جهان است. M7350 از انواع شبکه های 2G ، 3G و 4G پشتیبانی می کند و می تواند اینترنت با کیفیت بالا را همزمان برای حداکثر 10 دستگاه ارائه دهد. باتری 2000 میلی آمپر ساعت این مودم را می توان با هر بار شارژ کامل به حداکثر رساند 8 ساعت شارژ مداوم این مودم از کارت های حافظه microSD با حداکثر ظرفیت 32 گیگابایت پشتیبانی می کند و می تواند محتوای خود را به صورت بی سیم در اختیار دستگاه های متصل به مودم قرار دهد. یکی از جذاب ترین قسمت های این مودم صفحه نمایش LCD آن است که اطلاعات کاملی در مورد باتری ، قدرت سیگنال و حتی پیام های کوتاه سیم کارت را نشان می دهد. نکته مهم دیگر این است که با کمک برنامه رایگان tpMiFi نه تنها می توانید تنظیمات کامل مودم را دریافت کنید ، بلکه می توانید پیامک را با سیم کارت در مودم ارسال کنید.

بهترین مودم با هواوی E5577

هواوی E5577

هواوی سالها قبل از شروع به تولید تلفن های هوشمند ، یکی از نامهای برجسته در تولید تجهیزات شبکه و زیرساخت اینترنت بود. بنابراین ، جای تعجب نیست که مودم های این شرکت از بهترین مودم های موجود در بازار هستند. هواوی E5577 یکی از پرفروش ترین مودم های موبایل هواوی است که با قیمتی نزدیک به دو میلیون تومان در بازار ایران به فروش می رسد. بارزترین ویژگی این مودم قدرتمند باتری است 3000 میلی آمپر ساعت می توان یکبار آن را به طور کامل شارژ کرد 12 ساعت ارائه اینترنت پرسرعت 4G نکته مهم دیگر این است که E5577 همچنین می تواند نقش تقویت سیگنال WiFi و رساندن اینترنت سایر مودم ها را به نقاط کور خانه شما ایفا کند. سایر ویژگی های E5577 شامل پشتیبانی همزمان از 10 دستگاه و پشتیبانی از کارت حافظه microSD با حداکثر ظرفیت 32 گیگابایت و بدنه سبک وزن 82 گرم است.


بهترین مودم همراه تا سه میلیون تومان

بهترین مودم موبایل شیائومی ZMI MF855

شیائومی ZMI MF855

واقعیت امر این است که از این پس مودم هایی را خواهید دید که دارای ویژگی های خاصی هستند و بهترین انتخاب برای اکثر کاربران مودم های قبلی به ویژه T-Link M7350 خواهند بود. با این حال ، اگر می خواهید مودمی با ویژگی های خاص بخرید و مایل به پرداخت هزینه آن باشید ، در بازه قیمتی سه میلیون تومان ، مودم شیائومی MF855 ما پیشنهاد می کنیم. دیدن نام شیائومی در لیست بهترین مودم های تلفن همراه تعجب آور نیست. زیرا این شرکت چینی تقریباً همه چیز را تولید می کند! Xiaomi ZMI MF855 با وزن 220 گرم ، یکی از سنگین ترین مودم های تلفن همراه است. اما دلیل این امر باتری حجیم آن است. باتری غول پیکر این مودم نه تنها می تواند تا 24 ساعت شارژ شود. همچنین نقش پاور بانک را ایفا می کند و می تواند تلفن شما را شارژ کند. سایر ویژگی های مودم شیائومی ZMI MF855 شامل دسترسی به تنظیمات مودم از طریق وب و برنامه ها و سازگاری با همه اپراتورهای ایرانی و پشتیبانی از فناوری شارژ سریع هنگام شارژ سایر اسبابک ها است.


بهترین مودم همراه تا پنج میلیون تومان

بهترین مودم موبایل Alcatel EE120

آلکاتل EE120

یکی از پرچمداران مودم های موبایل EE120 آلکاتل این فن آوری های پیشرفته را در قلب بدنهای کوچک و سبک ارائه می دهد. این مودم از تراشه است Qualcomm MDM9240-0 مزایا و پشتیبانی CAT12 می تواند حداکثر سرعت 600 مگابیت بر ثانیه را برای شما فراهم کند. این مودم دارای وای فای دو بانده 2.4 و 5 گیگاهرتز با استاندارد است وای فای 5 یا همان 802.11ac و حداکثر 20 دستگاه را می توان به آن متصل کرد. در قلب این مودم پیشرفته یک باتری لیتیوم قرار دارد 4300 میلی آمپر ساعت دارای قابلیت تعویض تا 15 ساعت استفاده مداوم Alcatel EE120 یکی از گزینه های اصلی برای عنوان “بهترین مودم موبایل در بازار ایران” است.


بهترین مودم موبایل 5G

بهترین مودم با هواوی E6878

هواوی E6878

هنوز مودم های کوچک و جمع و جور تلفن همراه که به صورت شبکه ای کار می کنند 5G پشتیبانی ، معمولی نیست. البته حداقل در ایران دلیلی برای خرید مودم همراه 5G وجود ندارد. قیمت این مودم ها فقط به دلیل پشتیبانی از شبکه های 5G است. با این حال ، اگر قصد خرید مودم با پشتیبانی اینترنت 5G را دارید ، باید سری آن را بررسی کنید Huawei Mobile Wi-Fi Pro برو مدل E6878 با چیپس بالونگ 5000 می تواند اینترنت 5G را با حداکثر سرعت 1.65 گیگابیت بر ثانیه در دسترس تلفن ، رایانه لوحی و لپ تاپ شما به عنوان اتصال Wi-Fi قرار دهد. البته مهمترین مسئله قیمت این مودم است که در زمان نگارش این راهنمای خرید ، با قیمت 18 میلیون تومان در بازار ایران به فروش می رسد!


تجربه شما در مورد مودم های موبایل چیست؟ آیا مودم موبایل را یکی از ضروریات زندگی امروز می دانید؟ به نظر شما کدام مودم در این لیست خالی است؟

سوالات متداول

بهترین مودم موبایل برای استفاده روزمره چیست؟

مودم TP-Link M7350 یکی از شناخته شده ترین و شناخته شده ترین مودم های همراه در جهان است که با قیمتی در حدود دو میلیون تومان در بازار ایران به فروش می رسد.

بهترین مودم موبایل هواوی برای استفاده روزمره چیست؟

مودم همراه Huawei E5577 را می توان هوشمندترین مودم همراه Huawei برای استفاده روزمره دانست که شارژ بالا و امکانات کامل را با قیمت کمتر از دو میلیون تومان ارائه می دهد.

بهترین مودم موبایل 5G موجود در بازار ایران کدام است؟

مودم Huawei E6878 بهترین مودم همراه 5G موجود در بازار ایران است که از تراشه قدرتمند Balong 5000 استفاده می کند. اما قیمت خیلی بالاست.

دیدگاهتان را بنویسید