برنامه را بدون دست زدن به گوشی خود روی آن نصب کنید!


در این مرحله ابتدا وارد منوی تنظیمات شده و به قسمت About phone بروید. سپس هفت یا هشت بار به طور مداوم روی Build number ضربه بزنید تا یک توسعه دهنده شوید.

ناگفته نماند که در گوشی های سامسونگ پس از ورود به قسمت About Phone باید گزینه Software Info را بزنید تا شماره ساخت نمایش داده شود.

سپس به منوی تنظیمات برگردید. در این صفحه گزینه ای به نام Developer Options را مشاهده خواهید کرد. وارد این قسمت شده و USB Debugging را فعال کنید.

3. پیش نیازهای نصب اپلیکیشن اندروید را بر روی کامپیوتر فراهم کنید

گوشی اندروید خود را با استفاده از کابل USB به رایانه خود وصل کنید. در این مرحله، ممکن است نوع اتصال خود از شما خواسته شود. اگر چنین صفحه‌ای را مشاهده کردید، روی گزینه Transfer data ضربه بزنید.

در macOS: پس از باز کردن ترمینال، cd را تایپ کرده و کلید فاصله را فشار دهید. پوشه ADB را که قبلا دانلود کرده اید بکشید و در ترمینال رها کنید. در نهایت Enter را فشار دهید.

در سیستم عامل ویندوز: پوشه ADB را که دانلود کرده اید باز کنید و Shift را نگه دارید و کلیک راست کنید. در منوی شناور جدید، روی Open command window here کلیک کنید.

4. مراحل دانلود و نصب را شروع کنید

در پنجره ترمینال مک یا خط فرمان ویندوز، عبارت زیر را تایپ کرده و Enter را فشار دهید:

یک پنجره جدید ظاهر می شود که در آن نام تلفن شما قابل مشاهده است. همچنین می توانید هر دستگاه دیگری که به رایانه خود متصل است را در این صفحه مشاهده کنید.

در این مرحله باید فایل APK اپلیکیشن اندروید را دانلود کنید. یک ترمینال یا خط فرمان را باز کنید و عبارت زیر را به دنبال آن یک فاصله تایپ کنید:

سپس فایل APK مورد نظر را پیدا کنید و آن را به پنجره ترمینال بکشید (کشیدن و رها کردن). در نهایت کلید enter را فشار دهید تا مراحل نصب شروع شود.

دیدگاهتان را بنویسید