با ازکیوام در بلوبانک تا سقف ۷۵ میلیون تومان وام بگیرید


در این طرح افراد می توانند با توجه به شرایط خود تا سقف ۷۵ میلیون تومان اعتبار خرید و کالاهایی مانند لوازم دیجیتال، لوازم خانگی و لوازم ورزشی را از فروشگاه های مختلف خریداری کنند و حتی خدماتی مانند دارو و مسافرت دریافت کنند.

به گزارش روابط عمومی ازکیوام، گرفتن وام اقساطی این روزها و در شرایط تورمی می تواند راه حلی مقرون به صرفه باشد. زیرا با وجود نوسانات قیمت، خرید کالاها و خدمات ضروری به صورت اقساطی و حتی با پرداخت سود برای مردم راحت است.

طرح اعتباری Bluebank چیست؟

طرح بانک آبی یکی از طرح های جدید ازکیوام است که شرایط متفاوتی را برای دریافت وام افراد فراهم کرد. در واقع، Ezkiwam به عنوان یک واسطه بین ارائه دهندگان خدمات مالی و افراد عمل می کند تا فرآیند پیچیده دریافت وام را ساده کند.

در طرح بلوبانک مردم می توانند برای خرید از 10 تا 75 میلیون تومان وام بگیرند. یکی از شرایط اخذ این طرح ارائه چک تضمینی به نام متقاضی اعتبار و مدارک شغلی می باشد.

چگونه می توان وام Bluebank در Ezkiwam دریافت کرد؟

برای دریافت وام Bluebank کافی است افراد به سایت Ezkiwam به نشانی مراجعه کنند پس از آن با کلیک بر روی گزینه «ورود/عضویت» وارد پنل کاربری خود می شوند. در پنل کاربری، افراد می توانند طرح های مختلف وام برای دریافت وام را مشاهده کنند. با انتخاب مبلغ وام و مدت بازپرداخت، طرح های وام پیشنهادی نمایش داده می شود. همچنین جزئیات طرح بلوبانک در این لینک توضیح داده شده است.

افراد برای دریافت طرح بلوبانک می توانند مبلغ مورد نظر را تا سقف 75 میلیون تومان تعیین کرده و سه دوره بازپرداخت 6، 12 و 18 ماهه را انتخاب کنند.

سپس پس از تایید، مدارک مورد نیاز شامل تایید گارانتی و مدارک استخدامی بارگذاری می شود. پس از تایید مدارک توسط کارشناسان ازکیوام، وام درخواستی در پنل کاربری به کیف پول الکترونیکی افراد اضافه می شود. سپس آنها تا یک ماه فرصت دارند تا از فروشگاه های شریک Ezkiwam با اعتبار در درگاه پرداخت Ezkiwam خرید کنند.

از کدام فروشگاه ها می توانم با اعتبار Bluebank خرید کنم؟

با اعتبار ازکیوام مردم می توانند در سبدهای مختلف کالا و خدمات اقدام به خرید اقساطی و وام نمایند. از دسته بندی کالاها و خدمات در فروشگاه های همکار ازکیوام می توان به کالاهای دیجیتال، لوازم خانگی، لوازم ورزشی، زیبایی و سلامت، موتور سیکلت و … اشاره کرد. افراد می توانند برای مشاهده دسته بندی های مختلف و فروشگاه های همکار به وب سایت Ezkiwam مراجعه کنند.

همچنین این امکان برای افراد وجود دارد که به صورت هوشمند محصولات و خدمات را در وب سایت Ezkiwam جستجو کنند تا در انتخاب محصول مورد نظر خود به آنها کمک کنند. استفاده از موتور جستجوی محصولات Ezkiwam به افراد این امکان را می دهد تا با مقایسه محصولات در فروشگاه های مختلف بهترین محصول را از نظر قیمت، کیفیت، نوع برند و طراحی قابل استفاده انتخاب کنند.

هدف ازکیوام از همکاری مشترک

ازکیوام به عنوان بستری برای ارائه خدمات اعتباری سعی کرده است تا برای خرید اقساطی آسان تر، طرح های اعتباری مختلفی را متناسب با شرایط همه افراد جامعه ارائه دهد. تلاش این مجموعه ساده سازی هر چه بیشتر فرآیند اخذ وام می باشد. در نتیجه این اقدام افراد و سازمان ها می توانند با کمک هوش مصنوعی و بدون عوارض اعطای وام اعتبارسنجی شوند و وام بگیرند.

از سوی دیگر Ezkiwam یکی از شرکت های سبد فین تک مکس است. به طور کلی استراتژی سرمایه گذاری مکس ایجاد ارزش است. با همکاری Bluebank؛ ازکیوام با تعامل نزدیک و سازنده با مکس و بهره گیری از تخصص و ارتباطات این گروه توانست فرآیندهای پروژه را با سرعت و دقت پیش ببرد. در گام اول با شناخت و درک نیاز بازار و مشتریان و در مراحل بعدی با انتخاب هوشمندانه شریک تجاری و چابکی فرآیندهای طرفین، این همکاری در مدت کوتاهی به ثمر نشست. تجربه همکاری بین Ezkiwam و Bluebank نمونه موفقی از ارتباط بین سرمایه گذاران و آغازگر است که می تواند راه توسعه تجارت را تسهیل کند.

بر اساس قرارداد همکاری سه جانبه بین Ezkiwam، Max Holding و Bluebank، این طرح یکی از طرح های جدیدی است که شرایط متفاوتی را برای افراد برای دریافت وام فراهم می کند. در واقع Ezkiwam به عنوان یک واسطه بین ارائه دهندگان مالی و افراد، فرآیند پیچیده دریافت وام را ساده می کند.

دیدگاهتان را بنویسید