بازی های پولی اندروید و آیفون که امروزه رایگان هستند

در این مقاله ، ما قصد داریم نگاهی به بازی های روزانه رایگان اندروید و آیفون بیندازیم و آنها را با شما کاربران به اشتراک بگذاریم.

جدا از این واقعیت که روزانه شاهد انتشار بازی های مختلف رایگان برای اندروید و iOS هستیم ، بازی های برتر متفاوت و کمتر دیده شده نیز به مدت محدود به صورت رایگان ارائه می شوند تا کاربران بتوانند تجربه های متفاوتی را در تلفن های همراه خود داشته باشند. بنابراین ، در ادامه ، ما لیستی از بازی های برتر را که روزانه به صورت رایگان برای کاربران عزیز ارائه می شود ، آماده کرده ایم تا بتوانید به راحتی به این دسته از بازی های موبایل دسترسی پیدا کنید. اگر فقط بازی رایگان اندروید شما هستید ، مقاله ویژه زومجی را از دست ندهید.

بگذارید در این میان اشاره کنم یکبار بازی را به لیست پخش خود اضافه کنید، می توانید آنها را به صورت رایگان برای همیشه تجربه کنید.


طراحی متفاوت محیط بازی در Tank Battle - Mini War

جنگ تانک مینی جنگ

  • سبک: بازی
  • شرکت سازنده: Waterpower Technology

اگر به بازی های آرکید و گاه به گاه علاقه دارید که می توانند ساعت ها شما را سرگرم کنند ، Tank Battle Mini War انتخاب خوبی برای شما خواهد بود. در واقع ، استودیو فناوری WaterPower از Battle City ، یکی از محبوب ترین بازی های کنسول NES ، الهام گرفته است. ساختار بازی به گونه ای است که بازیکن باید موج های مختلف دشمنان را از بین ببرد و در عین حال ، از پایگاه خود محافظت کند. با گذشت هر موج ، با دشمنان چالش برانگیزتری روبرو خواهید شد.

دانلود بازی Tank Battle Mini War


حلقه های رنگی در Pop و Rotate

پاپ و چرخش

  • شرکت سازنده: Waterpower Technology
  • سبک: معمولی

استودیو فناوری Waterpower یکی از استودیوهایی است که امروزه بازی هایی در سبک های مختلف برای کاربران موبایل ارائه می دهد. تطبیق سبک یا از بین بردن موارد همرنگ یکی از مواردی است که در پلتفرم موبایل اشباع می شود. با این حال ، اگر به دنبال یک تجربه خوب در میان بازی های سبک Matching هستید ، Pop and Rotate می تواند یک تجربه خوب را ارائه دهد. نکته جالب درباره Pop and Rotate این است که تازه واردان نیز می توانند به راحتی از جهان لذت ببرند ، زیرا محدودیت زمانی برای بازیکنان وجود ندارد.

دانلود بازی Pop and Rotate


نبرد با دشمنان در Mystery of Fortune 2

رمز و راز ثروت 2

  • سازنده: Dotomchi Games
  • سبک: ایفای نقش

Mystery of Fortune 2 را می توان یکی از بازی هایی دانست که امروزه چندین بار در لیست بازی های رایگان قرار گرفته است. بنابراین اگر امروز نتوانسته اید برنده این بازی شوید ، اکنون زمان مناسبی برای دریافت رایگان Mystery of Fortune 2 است. نسخه دوم مجموعه Mystery of Fortune داستان این مجموعه را روایت می کند و تیم سازنده از 85 سیاه چال مختلف برای Mystery of Fortune 2 استفاده کرده است که در 14 مرحله مختلف روایت می شود.

دانلود بازی Mystery of Fortune 2


اگر بدنبال آن هستید بهترین بازی های اندروید شما حتماً از لیست زومجی دیدن کنید. اگر می خواهید بارگیری کنید برنامه رایگان Android و iOS مقاله روزانه زومیت را در این زمینه از دست ندهید.

دیدگاهتان را بنویسید