حضور بازیگران مشهور در تصاویر جدید فیلم Free Man با بازی رایان رینولدز

رایان رینولدز به تازگی فیلم جدیدی از Free Guy در پشت صحنه منتشر کرده است که در آن شاهد بازیگران با ظاهر افتخاری در فیلم هستیم.

اگر نمی خواهید بدانید بازیگرانی که حضور افتخاری در این فیلم کمدی اکشن دارند قبل از تماشای Free Guy چه کسانی هستند ، از خواندن این خبر خودداری کنید.

انتشار فیلم Free Guy از جمعه گذشته آغاز شد و این فیلم کمدی اکشن توانسته نظرات مثبت منتقدان و بینندگان را به خود جلب کند و حتی برخی این فیلم را بهترین اقتباس سینمایی از بازی های ویدئویی نامیده اند. اکنون در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، رایان رینولدز، بازیگر گای در فیلم Free Guy فیلم جدیدی از پشت صحنه تولید این فیلم کمدی اکشن را منتشر کرده است. در Free Guy ، ما شاهد حضور افتخاری چندین بازیگر و افراد مشهور هستیم که با گای ملاقات می کنند یا به نحوی در داستان فیلم حضور دارند.

حالا رینولدز تصاویری از برخی از بازیگرانی که در فیلم Free Guy ظاهر افتخاری داشته اند ، منتشر کرده است که در آنها اسامی معروفی مانند دواین جانسون ملقب به راک ، کریس ایوانز ، هیو جکمن ، چانینگ تاتوم و جان کراسینسکی قابل رویت هستند. همچنین افراد دیگر دوست دارند تینا فی ، پوکمون ، DanTDM ، نینجا و جکپات، همچنین در فیلم Free Man. البته حضور راک ، جکمن و کارزینسکی در فیلم به عنوان صداپیشه ، و بنابراین تشخیص آنها در طول فیلم کمی دشوار است. در زیر می توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

رایان رینولدز و دواین جانسون در پشت صحنه فیلم Free Guy

رایان رینولدز، تایکا وایتیتی ، جودی کامر ، جو کری ، اتکرش آمبودکار ، لیل رل هوری و کمیل کاستک ، آنها از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Free Guy ظاهر شده اند و ایفای نقش کرده اند. وظیفه کارگردانی فیلم مرد آزاد بر اساس فیلمنامه ای از مت لیبرمن و زک پن مسئول شاون لوی، سه گانه شب در موزه و چندین قسمت از چیزهای عجیب را کارگردانی کرده است. Free Guy بیش از 57.3 میلیون دلار در سراسر جهان به دست آورده است ، از جمله بیش از 34.8 میلیون دلار در آمریکای شمالی و 22.5 میلیون دلار در بقیه جهان. دیزنی همچنین به دنبال ساخت فیلم رایگان Guy 2 است.

دیدگاهتان را بنویسید