بازیابی 70٪ عملکرد استخراج کارت گرافیک RTX 30 LHR با نرم افزار NBMiner

به روز رسانی نرم افزار NBMiner 39.0 می تواند کارت های گرافیک GeForce RTX 30 LHR را تقویت کند ارزهای رمزنگاری شده را تا 70 درصد بهبود دهید.

با توجه به پست وبلاگ توسعه دهندگان ابزار NBMiner ، به روز رسانی جدید این نرم افزار می تواند 70 capacity از ظرفیت استخراج کارت های گرافیک GeForce RTX 30 LHR را بازیابی کند. کارت های گرافیک Nvidia در ماه فوریه Lite Hash Rate سری RTX 3080 ، 3070 و 3060Ti به طور خاص برای مقابله با استفاده از این GPU ها در برنامه های ماینینگ به بازار عرضه شد و گفته شد که این محدودیت ها را نمی توان با تکنیک های نرم افزاری دور زد. البته ، انویدیا نسخه بتا “تصادفی” درایور را منتشر کرد خود RTX 3060 محدودیت نرخ هش این کارت را غیرفعال کرد.

در حال حاضر ، به جز GeForce RTX 3090 همه کارت های گرافیک سری NVIDIA RTX 30 به طور پیش فرض مجهز به ابزارهای محدود کننده LHR است. اخیراً شایعاتی مبنی بر رفع این محدودیت در برخی از گروه های خصوصی ارزهای رمزنگاری شده شنیده می شود ، اما هنوز هیچ مدرکی برای اثبات این ادعا ارائه نشده است.

لازم به ذکر است که به روز رسانی جدید NBMiner عملکرد استخراج کارت های گرافیکی LHR را باز نمی کند. در واقع ، این ابزار حداکثر میزان هش برای GPU را بازنشانی می کند و ، برای مثال ، 68٪ عملکرد بهتر هنگام استخراج دهلیز با استفاده از الگوریتم ethash. (در حال حاضر به جز این الگوریتم دیگری پشتیبانی نمی شود).

البته عملکرد 68 تا 70 درصد هنوز به اندازه کارت های گرافیک اصلی Ampere RTX 30 نیست ، اما قطعاً از 50 درصد موجود در نسخه LHR بهتر است. باید دید آیا این ترفندها می تواند معدنچیان را دوباره به خرید این محصولات علاقمند سازد یا خیر. در این صورت ، باز هم باید منتظر کمبود عرضه و افزایش قیمت این پردازنده های گرافیکی در بازار باشیم.

در پایان ، می توانید نظرات خود را در این مورد با زومجی و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید