تأیید تولید فصل چهارم سریال داستان جنایی آمریکایی تا اسپین آف های جدید داستان آمریکایی

شبکه FX از تولید فصل چهارم سریال American Crime Story به نام Studio 54 خبر داد. دو فیلم اسپین آف دیگر نیز بر اساس مجموعه داستان های آمریکایی در دست ساخت است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، FX Network تولید فصل جدید سریال American Crime Story به همراه دو اسپین آف جدید داستان آمریکایی را تایید و اعلام کرد. در حاشیه تور مطبوعاتی تلویزیونی ، FX از تمدید سریال داستان جنایی آمریکایی برای فصل چهارم خبر داد که فصل چهارم آن استودیو 54 نام دارد. وقایع استودیو 54: داستان جنایی آمریکایی در نیویورک در دهه 80 ، که داستان استیو روبل و ایان اشرایگر را دنبال می کند ، که کلوپ شبانه خود به نام استودیو 54 را به مرکزی برای زندگی شبانه تبدیل کردند.

فصل جدید مجموعه داستانهای جنایی آمریکایی قرار است بر دلیل محکومیت آنها به دلیل کلاهبرداری مالیاتی متمرکز شود. پخش سریال Impeachment: American Crime Story که فصل جدید و سوم سریال American Crime Story است ، از 7 سپتامبر (6 سپتامبر) آغاز می شود. سارا پلسون ، بنی فلداستین ، آنی اشفورد ، مارگو مارتیندال ، ادی فالکو و کلایو اوون، از جمله بازیگرانی هستند که در این مجموعه حضور دارند و ایفای نقش کرده اند.

رایان مورفی

البته این پایان ماجرا نبود و شبکه FX اعلام کرد که به همکاری رایان مورفی برای ساخت دو اسپین آف دیگر بر اساس مجموعه داستان آمریکایی ادامه می دهد. این دو سریال قرار است American Sports Story و American Love Story نام داشته باشند. جان لندگرف ، مدیرعامل FX در بیانیه ای گفت که وقتی رایان مورفی ایده و داستان این دو سریال را مطرح کرد ، آنها بلافاصله این فرصت را پذیرفتند و قرارداد جدیدی با مورفی امضا کردند.

سریال American Horror Story با انتشار مجموعه American Horror Story در سال 2011 آغاز شد ، که اکنون دارای اسپین آف مخصوص خود به نام American Horror Stories است که یک سریال تمدید شده برای فصل دوم است. فصل اول داستان ورزشی آمریکا بر اساس پادکست بوستون گلوب و واندری Gladiator: Aaron Hernandez and Football Inc.

فصل اول سریال American Sports Story قرار است درباره ظهور و سقوط بازیکن New England Patriots تحقیق کند و استیو زیچرمن نویسندگی فیلمنامه این سریال را بر عهده دارد. فصل اول داستان عاشقانه آمریکایی همچنین قرار است داستان نامزدی و ازدواج جان اف کندی جونیور (پسر جان اف کندی) و کارولین بست را برای بررسی مرگ غم انگیز آنها در سواحل ماساچوست بازگو کند.

دیدگاهتان را بنویسید