نقد انیمیشن شکارچیان ترول: ظهور تایتان ها جهان در دست جادوگران است!

Trollhunters: Rise Of Titans داستانی درباره نیروهای خوب و بد است. جادوگرانی که می خواهند جهان را در دست بگیرند و همه چیز را در آن نابود کنند. با زومجی به این بررسی بپیوندید.

انیمیشن شکارچیان ترول: ظهور تایتان ها این محصول که با همکاری Netflix و DreamWorks تولید و نمایش داده می شود ، نسخه سینمایی مجموعه انیمیشن Trollhunters: Tales Of Arcadia است که سال ها پیش در سه فصل منتشر شد. شکارچیان ترول: ظهور تایتان ها یک اقدام حماسی و تاریک از جهان است که در برخی موارد بهتر از نسخه سریال آن عمل می کند ، اما در بیشتر موارد خود را ضعیف تر از آن نشان می دهد. این انیمیشن از همه مواد درگیر در فیلمنامه برای تأثیرگذاری هرچه بیشتر مخاطب استفاده می کند و همه چیز را از اسطوره ها و نمادها گرفته تا روانشناسی و تاریخ را در طراحی و فیلمنامه خود گنجانده است.

این اثر تا آنجا که بتواند پایان داستان را به بیننده نشان دهد ، یک داستان آشنا را تعریف می کند. هنگام تماشای این اثر ، بیننده نمی تواند انتظار یک اثر آخرالزمانی کامل را داشته باشد و با ابرقهرمانان خود رابطه خوبی برقرار کند. انیمیشن غول ها: ظهور تایتان ها نمایشی که می تواند خود را بیشتر در فرم نشان دهد ، بازتابی از داستان دیستوپی داستان آرکادی است.

گزیده ای از داستان متحرک در زیر نشان داده شده است

ناری در چنگ نیروهای شر در انیمیشن شکارچیان ترول: ظهور تایتان ها

سرنوشت جهان چیزی است که در این انیمیشن مورد بحث قرار گرفته است و خالقان این اثر ترس ابدی انسان ها را از آینده خود در دنیای کودکانه به تصویر می کشند.

در شهری به نام Arcadia Oaks که بر روی زمین واقع شده است ، یک سری اتفاقات عجیب و غیرقابل توضیح رخ می دهد. در این شهر ، علاوه بر انسان ها ، موجودات ماورایی فراتر از تصور انسان جمع شده اند و دو نیروی خوب و شهر در مقابل یکدیگر صف آرایی کرده اند. نیروی شیطانی قصد نابودی جهان را دارد و از قدرت های شیطانی و طلسم های خطرناک استفاده می کند. آنها می خواهند نظم جدیدی به جهان بدهند و اوضاع را هر طور که می خواهند پیش ببرند. در همین حال ، جیم و دوستانش یک گروه خیریه تشکیل می دهند و از طلسم و شمشیر در اختیار خود برای جلوگیری از این نیروهای شیطانی و محافظت از جهان استفاده می کنند.

در بازی Trollhunters: Rise Of Titans فضایی آخرالزمانی ایجاد می شود و در دنیای دیستوپی ، هرج و مرج تحت تأثیر نیروهای شیطانی و جادویی قرار می گیرد ، تا حدی که فضای تاریک ، سرد و وحشتناک این انیمیشن ممکن است باعث ایجاد نگرانی و استرس در بینندگان شود. برای رهبری جهان.

سرنوشت جهان چیزی است که در این انیمیشن مورد بحث قرار گرفته است و سازندگان این اثر ترس دائمی انسان ها از آینده خود را در دنیای کودکانه به تصویر می کشند. البته این نوع جهان بینی در فیلم و انیمیشن بارها اتفاق می افتد و در اکثر این گونه فیلم ها همه چیز به گروه جبهه شیطانی ختم می شود ، گروهی که قصد دارد همه چیز را نابود کند.

جیم در انیمیشن Troll Hunters Rise of the Titans می جنگد

آنچه در این بخش قابل توجه است و می تواند خوشایند باشد ، گرد هم آمدن قهرمانان است که به هیجان فوق العاده ای برای تماشاگران منجر می شود.

این انیمیشن ابرقهرمانی برای نجات جهان از شخصیت های نوجوان استفاده می کند و بیشتر اوقات حفاظت از جهان را بر دوش آنها می گذارد زیرا می خواهد در ناخودآگاه این گروه سنی نفوذ کرده و یک قهرمان شبیه جیم را در درون همه آنها بیدار کند. شکارچیان ترول: ظهور تایتان ها مانند دیگر انیمیشن های ابرقهرمانی ، به طور غیرمستقیم در روان کودکان نفوذ می کند و بنابراین مخاطبان خود را تحت تأثیر قرار می دهد.

آنچه در این بخش قابل توجه است و می تواند خوشایند باشد ، گرد هم آمدن قهرمانان است که به هیجان زیادی برای مخاطب منجر می شود. در واقع ترکیب شخصیت ها و مضامین یک سری انیمیشن ها در یک فیلم بلند امتیاز ویژه ای است که سازندگان این انیمیشن توانسته اند کم و بیش بر آن غلبه کنند. با این توصیفات ، فیلمنامه توانسته خود را تا حد قابل تحملی نشان دهد و تا آنجا که ممکن است شخصیت ها را دیده است.

با این حال ، علی رغم تلاش بسیار فیلمنامه نویسان ، این انیمیشن نتوانسته به خوبی ایده خود را پرداخت کند. زیرا همه شخصیت های داستان هر کدام به سرعت نقش خود را ایفا می کنند و از سکانس خارج می شوند. به طوری که ما نتوانیم آنها را به خوبی بشناسیم و با تاریخ شخصی و جهان بینی آنها ارتباط برقرار کنیم.

شخصیت جیم که طلسم مبارزه و پیروزی را دارد نمی تواند مخاطب را راضی نگه دارد و او را با دنیای خودش آشنا کند. تنها چیزی که مخاطب می بیند شخصیتی است که دائماً در حال حرکت و حرکت است و وارد محتوای خودش نمی شود. بقیه شخصیت ها یکسان هستند و البته ممکن است برای مخاطب بیشتر از جیم عجیب باشند. آنها برای تماشاگران بسیار دور از جیم ایستاده اند و چیزی به بیننده ارائه نمی دهند و تماشاگران فقط می دانند که آنها برای هدفی بزرگ جمع شده اند و می خواهند نظم را به جهان بازگردانند.

غول ها در انیمیشن Troll Hunter: The Rise of the Titans گرد هم می آیند

اکشن داستان شکارچیان ترول بسیار زیاد است و شخصیت ها بیشتر و بیشتر در حال مبارزه هستند ، گویی نمی توانند زیاد فکر کنند یا صحبت کنند.

در هر نمایشی ، قهرمان تنها در صورتی می تواند بسیار باورپذیر و تأثیرگذار باشد که شخصیت ضد قهرمان به خوبی پرداخت شود ، در واقع این ضد قهرمان است که قهرمان داستان را بلند می کند. در این انیمیشن ، این ویژگی کاهش یافته است و ما نمی توانیم به این جبهه شیطانی دسترسی مناسب داشته باشیم و اطلاعات نمایشی خوبی از آنها دریافت کنیم. بیننده فقط می داند که این موجودات شیطانی می خواهند جهان را نابود کنند و نمی توانند اطلاعات بیشتری از آنها دریافت کنند. در حقیقت ، شکارچیان ترول بیشتر سکانس های خود را در جنبه های خوب می گذرانند و در سمت بد وارد روابط دراماتیک نمی شوند.

این انیمیشن بدون پرداخت هزینه به همان شیوه پیش می رود و فقط چند مسئله را به صورت سطحی بازگو می کند ، اما به لایه های زیرین نمی پردازد و از همه چیز صرف نظر می کند ، به طوری که می توان گفت دو خط داستان شکارچیان ترول چنین نیست. متفاوت از داستان و فیلمنامه پرداخت شده برای انیمیشن. مخاطب می تواند کمی آزاردهنده باشد.

عملکرد داستان شکارچیان ترول بسیار زیاد است و شخصیت ها بیشتر در حال مبارزه هستند و گویی آنها نمی توانند زیاد فکر کنند یا صحبت کنند ، زیرا مخاطب این شخصیت ها را می بیند و به جای محتوا شاهد فرم هستند. از سوی دیگر ، این عمل عالی است ، یعنی طراحی منحصر به فردی از مبارزات ابرقهرمانی به مخاطب ارائه می شود. دعواها و اقداماتی که کمترین نقص را دارند و آنقدر حساب شده اند که می توانند هر مخاطبی را برای چند دقیقه پاک کنند.

موجودات ماورایی با جیم در شکارچیان شکارچی: ظهور تایتان ها

شکارچیان ترول یکی از آن آثاری است که نقطه قوت آن به نقطه ضعف آن تبدیل شده و نتوانسته در عمل تعادل ایجاد کند تا همه چیز توانایی ظاهر خوب را داشته باشد.

شکارچیان ترول یکی از آن آثاری است که نقطه قوت آن به نقطه ضعف آن تبدیل شده است و نتوانسته بین عملکرد تعادل ایجاد کند تا همه چیز بتواند به خوبی ظاهر شود. افسوس که تمام این طراحی دقیق انیمیشن با کمترین عناصر روایی به مخاطب ارائه می شود و اگر سازندگان سعی می کردند کمی بیشتر هزینه روایت را پرداخت کنند ، این اثر می توانست نمایشی عالی در ژانر خود باشد.

به طور کلی می توان گفت که فرم اکشن بر اساس محتوا است و به نظر می رسد یک خط داستانی به یک اکشن طولانی دوخته شده و به مخاطب ارائه شده است. عدم همپوشانی فرم و محتوا همیشه قدرت و تفکر یک کارگردان را نشان می دهد که اگر چنین ویژگی رعایت نشود ، قطعاً مخاطب تحت تأثیر قرار می گیرد و نمی تواند ادامه فیلم یا انیمیشن را ببیند و ممکن است ترک کند آن را در نیمه راه

Hunters Hunters به ​​افسانه آرتور اشاره می کند و از داستان X-Caliber او برای پیشرفت خود استفاده می کند. در اینجا ، جیم باید شمشیر خود را از روی سنگ بکشد تا از نابودی جهان جلوگیری کند. این اشاره به افسانه پادشاه آرتور نیز می تواند بر انیمیشن تأثیر زیادی بگذارد ، اما متأسفانه به راحتی و به سرعت از این برگ برنده عبور می کند و تنها یک سکانس پشتیبانی نشده را به این رویداد اختصاص می دهد. رویدادی که اگر بیشتر پرداخت شود ، مطمئناً می تواند تأثیر بالغ و عمیق تری داشته باشد.

جیم با شمشیر قدرت در انیمیشن شکارچی شکارچی

نیروهای خوب و بد ، که قدیمی ترین کهن الگوهای روی زمین هستند ، یکی دیگر از کاربردهای خانواده نمادها و اسطوره ها در این انیمیشن است. رویدادی که می توانست قوی تر اتفاق بیفتد و تنها به یک فرم محدود نشود ، زیرا خوب و بد داستانی مکرر در آثار هنری و نمایشی است ، یکی از آن موضوعاتی است که اگر به درستی به آن پرداخته نشود ، بیننده ممکن است با برخی از آن روبرو شود. به دلسرد و خسته شوید.

ریتم های درونی و بیرونی شکارچیان ترول در سکانس ها بیش از حد معمول است ، به طوری که ممکن است مخاطب از داستان کنار گذاشته شود و نتواند چیزی را از داستان متحرک درک کند. ریتم بالای انیمیشن در بسیاری از نقاط کار نمی کند ، حتی اگر فیلم یا هر نمایشنامه دیگری در ژانر اکشن و سایر ژانرهای فرعی باشد ، یا ترسناک و هیجان انگیز باشد.

Hunter Hunter یکی از خیره کننده ترین آثار این روزها است. رنگ تیره استفاده شده در این انیمیشن به نور و سایه اجازه می دهد تا کاملاً بر روی محتوای فیلم بنشینند. سایه ها و نورهای عالی مأموریت خود را کاملاً انجام می دهند و باعث می شوند جهان بینی انیمیشن به طرز عالی به مخاطب منتقل شود. با مشاهده این شکل از تصویر ، بیننده می تواند وارد این جهان شود و بخشی از ترس و اضطراب ناشی از پایان جهان را از طریق این نوع گرافیک کامپیوتری دریافت کند. هنگام تماشای این اثر ، فقط رنگ های تیره را می بینید ، و رنگ های شاد و روشن نیز به شدت کنترل می شوند ، یا با آنها کدورت خاصی دارند.

در نهایت ، اکشن و گرافیک در انیمیشن Troll Hunters: The Rise of the Titans نمی تواند به عنوان یک عنصر نجات عمل کند. این اثر از آن دست آثاری است که با دیدن آن به زودی فراموش خواهید شد و از طرفی هیچ گونه درگیری ذهنی در مخاطب ایجاد نمی کند.

دیدگاهتان را بنویسید