اقدام علیه سپاه نشان دهنده ضعف و ناتوانی کشورهای اروپایی است



مرکز وکلای دادگستری، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه در خصوص اقدام خصمانه پارلمان اروپا علیه فرزندان انقلاب اسلامی اطلاعیه ای منتشر کرد.

به گزارش ایسنا، در این بیانیه آمده است:

اروپا که نمی تواند امنیت خود را با تشویق و حمایت از تروریسم و ​​گروه های تروریستی به رهبری رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی تامین کند، امنیت خود را در ناامن ساختن کشورهای مظلوم جهان و منطقه غرب آسیا می داند. همین کشورها با تمام توان تلاش کردند تا با همکاری برخی از کشورهای منطقه از جمله عربستان و با ابزار رسانه ای و ایجاد جنگ و نابسامانی ترکیبی در کشورمان، بحران های پیش آمده در کشورهایشان را سرپوش بگذارند.

اروپا پس از ناکامی در ناامن کردن ایران اسلامی و حذف داعش از منطقه توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان منحصربفردترین سازمان ضد تروریستی منطقه و جهان، از دستورات داعش و رژیم کودک کش اسرائیل تبعیت می کند و فهرستی از این سازمان ها را در اختیار دارد. سازمان مردمی ضد تروریستی به عنوان یک گروه تروریستی اعلام تروریستی نهاد رسمی نظامی ایران بدعتی بی سابقه و خطرناک در حقوق بین الملل و مغایر با منشور ملل متحد است.

اگرچه این اقدام خدشه ای به رسالت عزیزانمان در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی وارد نمی کند و نشان دهنده ضعف و ناتوانی کشورهای اروپایی است، اما بار دیگر به شما اطمینان می دهیم که اعضای مرکز حقوقی، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه در کنار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خواهد ماند که از دستاوردهای این نهاد با هدایت فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله خامنه ای حمایت حقوقی و بین المللی خواهد کرد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید