کارگاه آموزشی مستقر در جهاد دانشگاهی در البرز برگزار می شود



ایسنا/ البرز مدیرکل توسعه کارآفرینی و اشتغال جهاددانشگاهی از برگزاری کارگاه آموزشی دو روزه ارتقای دانش و مدیریت طرح های ملی و اشتغال محور در البرز خبر داد.

سیروس دشتی در گفت وگو با ایسنا، افزود: معاون آموزشی و کارآفرینی جهاد دانشگاهی به منظور ایفای نقش در توسعه کارآفرینی و اشتغال در کشور و توسعه سرمایه انسانی آن و همه دست اندرکاران دانشگاهی. جهاد کشوری در این زمینه کارگاه های آموزشی را در جلسات اره ای جهت ارتقای دانش برگزار می کند و برای افراد مرتبط با طرح های اشتغال توضیحاتی آموزشی ارائه می کند.

وی ادامه داد: در همین راستا در تاریخ 4 و 5 مهرماه کارگاه آموزشی دو روزه در مرکز آموزش مربیان سازمان آموزش فنی و حرفه ای استان البرز با حضور کلیه معاونین آموزشی و کارآفرینی واحدهای جهاد دانشگاهی برگزار می شود. کشور و همچنین مدیران و کارشناسان استخدامی این واحدها.

دشتی یکی از قسمت های این کارگاه را دعوت از مسئولان نهادها و سازمان های متولی اشتغال و کارآفرینی کشور دانست که به تشریح برنامه های خود در این حوزه و نحوه حضور در جهاد دانشگاهی می پردازند. وی از جمله این نهادها، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، کمیته یاری امام خمینی (ره)، وزارت ورزش و جوانان و برخی سازمان های مرتبط با کارآفرینی را نام برد.

وی افزود: قسمت دوم برگزاری کارگاه های آموزشی است که بر نیازهای اصلی جامعه در اجرای طرح های اشتغال و کارآفرینی تاکید دارد.

مدیرکل اشتغال و کارآفرینی جهاددانشگاهی رپایان خاطرنشان کرد: توجه به شبکه سازی در مشاغل کوچک و خانگی با تاکید بر زنجیره ارزش، توسعه فروش و بازاریابی با استفاده از ظرفیت های موجود در قانون بودجه از جمله بند سه تبصره 16 و همچنین بند یک تبصره 18 قانون بودجه 1401 و بررسی پروژه‌هایی در زمینه ارتقای دانش از جمله سربازان ماهر از جمله موضوعات مورد بحث است. سازمان و مرکز توسعه مشاغل خانگی البرز نیز به عنوان نمونه موفق اجرا شده توسط جهاد دانشگاهی مورد بازدید قرار می گیرد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید