امیرحسن ندایی هنر اندیش اهل راست قامت بود / استاد محبوب – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان



به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان کینو، در پی درگذشت امیرحسن ندایی کارگردان مستند، مجری و تهیه کننده برنامه های رادیویی و تلویزیونی، محمد خزایی رئیس سازمان کینو در پیامی تسلیت گفت: اهالی فیلم برای این تراژدی جبران ناپذیر.

متن کامل این پیام به شرح زیر است:

«هوال غفور».

خبر درگذشت هنرمند شریف مرحوم دکتر. امیرحسن ندایی معلم دانشگاه، آهنگساز، پژوهشگر، مستندساز و مجری رادیو و تلویزیون که سالهای گرانبهایی از عمر خود را صرف خدمت به اهالی فرهنگ و هنر و تربیت دانشجو کرد، این کشور برای بنده و جامعه سینماست. یک حادثه تلخ و ناگوار

بی شک حاصل زحمات آن استاد گرانقدر که در بین علاقمندان و فعالان سینما به نجابت و متانت شهره بود، جمعی از هنرمندان و دانش پژوهان با اخلاق و فداکار است که با اتکا به آموزه های آن عالم فقید، در راه پیشرفت گام برمی دارند. اعتلای فرهنگ ایرانی اسلامی

این مصیبت جبران ناپذیر را به سینماگران محترم، همکاران دانشگاه و به ویژه خانواده محترم آن مرحوم تسلیت عرض نموده و از درگاه حضرت بریتالی اجر جزیل و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسالت دارم.

پیام تسلیت دبیر پنجمین جایزه پژوهشی سینمای ایران، امیر حسن ندایی

متن پیام امیررضا مافی، دبیر پنجمین دوره جایزه پژوهشی فیلم ایران به شرح زیر است:

«ما برای خدا هستیم و به سوی او باز می‌گردیم

خبر درگذشت ناگهانی دکتر. امیرحسن ندایی از اساتید برجسته هنر دانشگاه و همکار ادار ادار در جایزه سال پژوهش فیلم ایران که متفکر واقعی هنر بود، تکان دهنده و غم انگیز است. او یکی از برندگان نادر محیط علمی و شکوفایی پژوهش های هنری، موسیقی شناس فرزانه، مدیر خلاق و منتقد صادق ارائه کننده روشی مستمر بود که حضور مؤثر و مستمرش در مسیر رشد و تعالی دانشجویان و دانش پژوهان بود. در عرصه هنر و فرهنگ فراموش نشدنی است.

اینجانب از طرف شورای سیاسی و دبیرخانه پنجمین جایزه پژوهشی سینمای ایران این ضایعه تلخ را به خانواده ایشان، همکاران، دوستان و بسیاری از دانشجویان تسلیت عرض نموده و از خداوند منان برای ایشان رحمت و مغفرت مسئلت دارم.»

دیدگاهتان را بنویسید