واکنش منتقدان به Cryptozoo – The Secret

Cryptozoo که در دسته انیمیشن های درام و بزرگسالان قرار دارد ، به تازگی در سینماها اکران شده و رتبه متوسط ​​نسبتاً بالایی را دریافت کرده است.

Cryptozoo یکی از جدیدترین آثار متحرک Magnolia Pictures است که توسط کارگردان و کارتونيست با استعداد داش شاو خلق شده است. این هنرمند قبلاً تنها یک اثر مهم داشت که به نام دبیرستان من در دریا غرق می شود. در Cryptozoo ، بازیگران با استعدادی مانند لیک بل در نقش لورن گری ، مایکل سرا در نقش متیو ، آنجلیکی پاپولیا در نقش فیبی ، زویی کازان در نقش مگدالن ، پیتر استومار در نقش گوستاو فون ، گریس زابرسکی در نقش خوان ، لوئیزا کرا نقش امبر ، توماس جی رایان در نقش نیکلاس و الکس کارپوفسکی و غیره حضور داشتند و نقش را ایفا کردند.

Cryptozoo برای اولین بار در 29 ژانویه 2021 در جشنواره فیلم ساندنس ، بزرگترین جشنواره فیلم مستقل در ایالات متحده نمایش داده شد. همین چند روز پیش ، در 20 آگوست ، مگنولیا جدیدترین اثر خود را به صورت عمومی در سینماهای آمریکا منتشر کرد. تا کنون ، این درام امتیاز 76 از 18 بررسی فیلم ها و سریال ها را در سایت متاکریتیک دریافت کرده است. فیلمنامه توسط خود داش شاو نوشته شده است. از سوی دیگر ، کایل مارتین ، جین سامبورسکی ، بیل وی و تایلر دیویدسون تهیه کنندگان این اثر بودند. این فیلم نقدهای خوبی از سوی منتقدان دریافت کرده است که اکثر آنها در رده بالا و میانه قرار دارند.

این فیلم با استقبال خوب منتقدان روبرو شد. آنها معتقد بودند که اگرچه جلوه های بصری این انیمیشن جذابیت موضوعات آن را به خطر می اندازد ، اما آنقدر بلند پروازانه و منحصر به فرد است که نمی توان آن را نادیده گرفت. از سوی دیگر ، 74 منتقد راتون تومیتوز ، که این اثر متحرک را تماشا کردند ، نظرات متفاوتی در مورد آن داشتند و نمره کلی 68 درصد را کسب کردند. از زمانی که Cryptozoo به تازگی در سینماها اکران شده است ، سایت های معتبر و محبوب بین المللی بررسی فیلم ها و سریال ها نظرات و رتبه بندی خود را برای فیلم منتشر کرده اند. در ادامه ، مروری بر بررسی فیلم Cryptozoo از دیدگاه سایتهای معتبر جهان خواهیم داشت ؛ اما قبل از آن ، می توانید خلاصه داستان این فیلم منتشر شده را نیز بخوانید:

کریپتیدها موجوداتی هستند که وجود آنها یا رد یا اثبات نشده است. وقتی امبر و مت در جنگل گم می شوند ، با حصار خاصی با امنیت بسیار بالا روبرو می شوند. آنها در طرف دیگر حصار یک رمزنگار (تک شاخ) پیدا می کنند. موجودی که می تواند زندگی آنها را تغییر دهد. لورن ، یک نظامی ، تمام دوران کودکی خود را در حالت کابوس وار گذراند و خواب خوبی نداشت. تا اینکه یک باکو افسانه ای به سراغ او رفت و رویاهایش را خورد. این حادثه او را از عذاب شبانه رها کرد. لورن تصمیم گرفت زندگی خود را صرف یافتن ، نجات و پناه دادن به کریپتیدها کند. این به دست کسانی است که قصد افشای آنها را دارند و می خواهند از آنها سوء استفاده کنند. او همچنین دارنده Cryptozoo شد. اما وقتی راه آمبر و لورن با هم برخورد کردند ، لورن فکر کرد که چه چیزی بهتر می تواند باشد. برای نشان دادن این موجودات کمیاب در شرایط خاص یا مخفی نگه داشتن این حیوانات افسانه ای و ناشناخته.

موجود عجیب و غریب با لاک خاردار در فیلم cryptozoo

اکنون اجازه دهید نگاهی به بررسیهای منتشر شده درباره فیلم Cryptozoo بیندازیم:

کارلوس آگیلار | لیست پخش

100 از 100

تماشای Cryptozoo مانند بازکردن دری به حوزه ای از ایده ها است ، درست مانند Disneyland. قلمرویی که هرگز تعجب تماشاگران را متوقف نمی کند.

لوری کیکتا | فیلم Tret

90 از 100

وقتی شروع به تماشای فیلم Cryptozoo می کنید ، متوجه می شوید که این فیلم مانند هیچ تجربه دیگری نیست که قبلاً تجربه کرده اید و قبلاً چنین چیزی را ندیده اید. این جالب ترین و منحصر به فردترین انیمیشن سینمایی است که در چند سال گذشته دیده ام.

بئاتریس لوئیزا | نیویورک تایمز

80 از 100

Cryptozoo کار خود را به عنوان یک کار زیبا ، بلند پروازانه و متعهد آغاز می کند و با صحنه های متحرک جذاب خود مخاطب خود را وسوسه می کند. البته موسیقی زیبای کارول کربی نیز نقش زیادی در این داستان دارد.

جسیکا کیانگ | تنوع

80 از 100

در این باغ وحش ، ممکن است یک داستان داخلی به نظر برسد. اما تصاویر و تخیلات به کار رفته در کنار آن ، آن را وحشی و رهایی بخش می کند.

شخصیتی با عینک که پری را در دست دارد در فیلم Cryptozoo

باب اشتراوس | سان فرانسیسکو کرونیکل

75 از 100

از هر نظر ، Cryptozoo یک دستاورد بلند پروازانه تر از غرق شدن تمام دبیرستان من در دریا است. اثری معمولی اما دوست داشتنی که در سال 2016 منتشر شد. شاید داستان و ویژگی های داستان مربوط به دوران هیپی باشد و تصاویر واهی آن حسی نوستالژیک داشته باشد. اما درگیری های تاریک فیلم منعکس کننده مسائل وحشتناک امروز است.

جیک کول | مجله کج

63 از 100

انیمیشن ساده و البته گیرا داش شاو دائماً وارد صحنه های تخیلی و عجیب می شود. موقعیتی که با ایده اولیه و عجیب داستان او ایجاد شده است.

سیمون آبرامز | راجر ایبرت

50 از 100

متأسفانه ، بسیاری از Cryptozoo یک تمرین جدی و دراماتیک در این سبک به نظر می رسد. تلاشی که بیشتر عجیب است تا قابل تامل.

همچنین ، در نتیجه ، Cryptozoo نمره هایی دریافت کرده است که آن را به یک کار بسیار خوب و جذاب تبدیل کرده است. بنابراین اگر پس از خواندن قسمت مقدماتی این پست و نظرات منتقدان ، احساس کردید که این کار مطابق سلیقه شماست ، آن را نیز به شما دوستان خوب زومجی توصیه می کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید