واکنش منتقدان به دوازده دقیقه

میانگین امتیاز دوازده دقیقه به تازگی منتشر شده است که نشان دهنده یک بازی داستانی خوب است.

در سال 2019 بود که بازی دوازده دقیقه معرفی شد و با توجه به نمایش بازی ، انتظار می رفت که با یک محصول بلند پروازانه روبرو شویم. محصولی که در آن بازیکن در یک حلقه زمانی گرفتار شده است و باید داستان بازی را با رسیدن به پاسخ صحیح پیش ببرد.

یک چیز در این بین وجود داشت و آن این بود که توسعه دهنده بازی چگونه از این حلقه های زمانی استفاده می کند تا بازیکن یکنواخت نباشد و حلقه های تکراری را به حداقل ممکن ببیند. همچنین وجود نقطه و ساختار کلیک برای دوازده دقیقه یکی دیگر از موارد جالب است که در قلب گیم پلی استفاده شده است.

دیروز ، میانگین نمره دوازده دقیقه منتشر شد و با توجه به میانگین نمرات ، ما با یک بازی خوب و سرگرم کننده داستان محور طرف هستیم. در ادامه می توانید واکنش منتقدان این بازی را در زومجی مشاهده کرده و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دوازده دقیقه

  • تهیه کننده: لوئیس آنبونیو
  • ناشر: Annapurna Interactive
  • پلتفرم: ایکس باکس ایکس سری | سری ایکس باکس اس ، ایکس باکس وان ، رایانه شخصی
  • سبک: ماجراجویی

تصاویری از گیم پلی دوازده دقیقه

پیچ بازی: 90 از 100

دوازده دقیقه یک محصول هیجان انگیز است که شما را از یک داستان سرایی پیوسته و پشت سر هم هیجان زده می کند که هرگز با حدس زدن اشتباهات و پیش بینی نکردن رویدادها شما را ناامید نمی کند. این بازی به هیچ وجه یک بازی ماجراجویی کلیکی کلیشه ای نیست و برای رسیدن به هدف خود ، شما را مجبور می کند که تمام راه را طی کرده و به چالش کشیده شوید.

GameSpot: 90 از 100

وارن اسپکتر ، کارگردان Deus Ex ، می گوید تمایل دارد بازی را روی ساختمانی در خیابان متمرکز کند ، زیرا فضای محدود به شما امکان می دهد مکانیک های غیرقابل تصوری برای گیم پلی بازی ایجاد کنید. دوازده دقیقه یک گیم پلی ایجاد می کند که در آن با کاهش طیف شاهد تعامل و قصه گویی غنی هستیم. این بازی ممکن است به 12 دقیقه محدود شود ، اما ای کاش می توانستم بیشتر در بازی بمانم.

بازیکنان: 90 از 100

یک محصول جنایی با تمرکز بر گیر افتادن در یک حلقه هنگامی که در ذهن شما می ماند و مدتی در آنجا می ماند.

گاردین: 80 از 100

دوازده دقیقه اولین بازی نیست که مفهوم زمان را کشف کرده است. Zelda ، Ephemeral Fantasia و Returnal قبلاً این کار را انجام داده اند. با این حال ، با اقتباس از فیلم هایی مانند پنجره عقب ، چشم دراز بسته و محله چینی ها ، توانسته گیم پلی حساس مبتنی بر پازل را در اختیار کاربران قرار دهد.

آیجیان: 80 از 100

دوازده دقیقه یک حلقه زمان جذاب را به سبک کلاسیک کلیک به نقطه تزریق می کند تا یک گیم پلی منحصر به فرد برای داستان سرایی ایجاد کند.

دیدگاهتان را بنویسید