انتشار اولین تصاویر رسمی از اولین فصل از سری چرخه زمانی آمازون

آمازون و EW اولین تصاویر رسمی از فصل اول سریال The Wheel of Time را منتشر کردند که در آن شاهد حضور شخصیت های اصلی سریال هستیم.

چرخ زمان یکی از مورد انتظارترین سریال های آمازون است و پخش فصل اول این سریال فانتزی از پاییز امسال آغاز می شود و اکنون در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تصاویر رسمی از اولین فصل از سری چرخه زمانی منتشر شد. در این تصاویر منتشر شده توسط EW ، تقریباً شاهد حضور همه شخصیت های اصلی سریال Wheel of Time هستیم که در آن Warrior Pike ، بازیگر نقش مورین نیز دیده می شود. در زیر می توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

Warrior Pike ، Joshua Stradowski ، Marcus Rutherford ، Zoe Robbins ، Barney Harris ، Madeleine Madden ، Daniel Henny، Michael McAllaton، Alvaro Morte، Maria Doyle Kennedy، Daryl McCarmac، Priyanka Boss، Hamed Animashan و Johann Mayer، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل اول The Wheel of Time ظاهر شده اند و ایفای نقش کرده اند. ریف جودکینز، نویسنده و تهیه کننده سریال Agents of SHIELD ، به عنوان نویسنده ، نویسنده و تهیه کننده در سریال چرخه زمان حضور دارد.

چرخ زمان داستان مورین را بازی می کند ، که توسط پیک رزمند یخ از سازمان Ice Saday بازی می شود ، که همراه با گروهی از مردم که به تناسخ شخصی اعتقاد دارند ، سفر و ماجراجویی می کند. این گروه معتقد است که آنها بشریت را نجات داده یا نابود خواهند کرد. مجموعه چرخ زمان اقتباسی از رمان فانتزی تحسین شده به همین نام نوشته رابرت جردن است که تاکنون 15 جلد از این کتاب را نوشته و منتشر کرده است. برخی از این کتابها در واقع پیشگفتار این مجموعه هستند. همچنین ، پس از مرگ جردن در سال 2007 ، برندان سندرسون رمان های باقی مانده را تکمیل کرده است.

پخش فصل اول The Wheel of Time از نوامبر امسال (نوامبر یا دسامبر) آغاز می شود. همچنین مدتی پیش سریال چرخه زمانی برای فصل دوم تمدید شد و مدتی است مراحل فیلمبرداری و تولید فصل دوم این سریال فانتزی آغاز شده است. انتظار می رود اولین تریلر فصل اول The Wheel of Time به زودی منتشر شود.

دیدگاهتان را بنویسید