مقایسه ویدئویی Crysis Remastered در PS3 و PS5

استودیو Crytech ، خالق بازی Crysis Remastered Trilogy ، تریلری را منتشر کرده است که جنبه های گرافیکی و فنی بازی را بر روی کنسول های پلی استیشن 5 و پلی استیشن 3 مقایسه می کند.

اگر Zoomji را دنبال کرده اید ، احتمالاً می دانید که استودیو Crytec ، سازنده و ناشر سه گانه Crysis Remastered ، اخیراً ویدیویی را منتشر کرده است که نحوه عملکرد آن را بر روی دو کنسول سری Xbox 360 و Xbox X مقایسه می کند.

در جدیدترین اخبار بازی ، چند ساعت پیش ، تیم سازنده به کنسول های سونی رفتند و ویدئویی را با مقایسه Crysis Remastered Trilogy در کنسول های پلی استیشن 5 و پلی استیشن 3 منتشر کردند. در ادامه ، شما را دعوت می کنم تا این ویدئوی کوتاه را تماشا کنید تا با پیشرفت های نسخه نهم بازی بیشتر آشنا شوید.

دانلود فیلم از آپارات

همانطور که در ویدیو مشاهده می کنید ، Crysis Remastered Trilogy در پلی استیشن 5 نه تنها از نظر وضوح تصویر و نرخ فریم به میزان قابل توجهی پیشرفت کرده است ، بلکه جنبه های گرافیکی و جزئیات بصری بازی نیز تغییرات زیادی را متحمل شده است.

Crysis Remastered Trilogy شامل ریمسترهای نسخه های اول ، دوم و سوم سری Crysis خواهد بود. روند توسعه این بازی در حال حاضر در جریان است و هنوز تاریخ دقیق انتشار آن به طور رسمی اعلام نشده است.

Crysis Remastered Trilogy قرار است برای کنسول های نسل هشتم ، Nintendo Switch ، PC ، PlayStation 5 ، Xbox X Series و Xbox S Series منتشر شود.

حال ، اگر از طرفداران قدیمی سری Crysis هستید ، نظرات و پیش بینی های خود را در مورد Crysis Remastered Trilogy با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید