بسته الحاقی جدید Destiny 2 معرفی شد

همراه با گیم پلی و تریلر معرفی بسته الحاقی The Witch Queen از Handheld 2 ، Bungee حالت cross-platform را نیز در دسترس قرار داد.

Destiny 2 یکی از محبوب ترین بازی ها در جامعه بازی های آنلاین است. سازندگان این اثر ، یعنی تیم بانجی ، در سالهای اخیر با حمایت عالی خود و ارائه سناریوهای داستانی و آنلاین ، جامعه طرفداران و بازیکنان خود را سرگرم کرده و رضایت بخشیده اند. در هفته ها و روزهای اخیر ، بانجی اعلام کرد که یک بسته الحاقی جدید معرفی می کند و حالا ، در جریان آخرین اخبار بازی ، استودیو رسما از بسته الحاقی جدیدی به نام The Witch Queen 2 رونمایی کرد که می توانید در تریلر زیر مشاهده کنید. به

دانلود از آپارات

در تریلر داستانی این بازی می بینیم که Guardians برای سرعت بخشیدن به Witch Quinn به جهان Savatun’s Throne World سفر می کنند و با اتفاقات عجیب و خطرناک روبرو می شوند. بانجی اما علاوه بر نمایش تریلر فیلم برای معرفی این محتوای جدید ، به سراغ گیم پلی بازی نیز رفت و در تریلری که در ادامه مشاهده می کنیم ، ویژگی های جدیدی را که از طریق این محتوای اضافی به بازی اضافه می شود ، نشان داد.

دانلود از آپارات

بسته الحاقی Witch Queen بر روی Xbox One ، PlayStation 4 ، PlayStation 5 ، Xbox Series Series ، Xbox S Series ، Google Studio و PC در 22 مارس عرضه می شود. لازم به ذکر است که قابلیت پخش متقابل از قبل در دسترس بازیکنان دستی است.

دیدگاهتان را بنویسید