معرفی رئیس هیئت اسکیت نرماشیر


معرفی رئیس هیئت اسکیت نرماشیر

مراسم معارفه رئیس هیئت اسکیت شهرستان نرماشیر با حضور عاشور ماهانی رئیس هیئت اسکیت استان کرمان، طبسی نژاد فرماندار و جمعی از مسئولان محلی این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایپنا از کرمان، امیررضا عاشور ماهانی رئیس هیئت اسکیت استان کرمان و رفیع زاده کارشناس هماهنگی شهرستانی اداره کل ورزش و جوانان که برای شرکت در مراسم معارفه وارد این شهرستان شدند. رئیس هیئت اسکیت نرماشیر ادارات ورزش و جوانان و جمعی از مسئولان محلی اعم از ائمه جمعه، معاونین فرماندار، شهرداران و تعدادی از روسای هیئت های ورزشی ضمن بازدید از گلزار شهدای گمنام این شهرستان تجدید بیعت کردند. به آرمان های شهادت.شهرک

عاشور ماهانی رئیس هیئت اسکیت استان کرمان در این مراسم با بیان اینکه ما مسئولان باید به گونه ای رفتار کنیم که ورزش اسکیت در بین خانواده ها نهادینه شود. همکاری همه جانبه این ارگان های تاثیرگذار در توسعه و گسترش هر چه سریعتر اسکیت در شهرستان.

وی همچنین ضمن تشکر از حمایت اداره ورزش و جوانان نرماشیر در راه اندازی این رشته ورزشی و معرفی رضا عنبری به عنوان رئیس هیئت اسکیت نرماشیر، خواستار همکاری و تعامل سایر ارگان ها از جمله فرمانداری شهرستان با این هیئت شد. در سطح شهرستان حمایت همه جانبه از این کمیته یک نیاز ضروری است که انشاالله با حمایت مرد اول شهرستان یعنی فرماندار برطرف خواهد شد.

عاشور ماهانی با توجه به اینکه رئیس هیئت اسکیت نرماشیر از اعضای شورای شهر در بخش مرکزی شهر است، ابراز امیدواری کرد با تعهد خود به زودی شاهد استفاده از فضای آموزشی اختصاصی برای این منطقه در شهرستان باشیم. گام بزرگی در جهت توسعه اسکیت بردارید.

دیدگاهتان را بنویسید