معرفی بازی موبایل The Witcher: Monster Slayer؛ دنیای ویچر واقعیت افزوده است

در این مقاله یکی از بازی های دنیای بزرگ Witcher یعنی The Witcher: Monster Slayer را معرفی کرده ایم که بر اساس واقعیت افزوده ساخته شده و به تازگی برای اندروید و آیفون منتشر شده است.

واقعیت افزوده یکی از جذاب ترین فناوری هایی است که همواره مورد توجه توسعه دهندگان مختلف از جمله استودیوهای بازی سازی ، به ویژه طراحان بازی موبایل بوده است. در واقعیت افزوده ، هنگام اجرای برنامه یا بازی بر اساس فناوری ، می توانید از دوربین تلفن همراه برای انجام فعالیت های مختلف و جذاب در محیط اطراف خود استفاده کنید. بدون شک یکی از اولین و پرطرفدارترین بازی های واقعیت افزوده موبایلی Pokémon GO استودیوی Niantic بود که در سال 2016 منتشر شد و از آن زمان چندین استودیو سعی در طراحی چنین بازی هایی داشته اند که اکثر آنها چندان موفق نبوده اند. در حال حاضر ، The Witcher: Monster Slayer با استفاده از نام بزرگ این مجموعه سعی می کند دوباره طرفداران واقعیت افزوده را سرگرم کند. با معرفی بازی واقعیت افزوده The Witcher: Monster Slayer با زومجی همراه باشید.

The Witcher: Monster Slayer در حال حاضر فقط با تغییر IP قابل اجرا است


در بازی شما باید هیولاهایی را که در سراسر جهان هستند بکشید.

اگر Pokémon GO را تجربه کرده اید ، می دانید که این بازی از نقشه دنیای واقعی استفاده می کند. در واقع ، وقتی بازی را شروع می کنید ، شخصیت شما دقیقاً در جایی که روی نقشه زندگی می کنید قرار دارد و با حرکت ، شخصیت بازی نیز شروع به حرکت می کند و شما باید فعالیت های مربوط به بازی را انجام دهید. The Witcher: Monster Slayer دقیقاً مشابه است ، اما با حال و هوای سری Witcher. در بازی ، شما باید از نقشه ، که در واقع از Google Maps استفاده می کند ، برای کشتن هیولاهایی که در سراسر جهان هستند استفاده کنید. هریک از این هیولاها قدرت خود را دارند ، ممکن است برای کشتن برخی از آنها به کمی زمان نیاز داشته باشید و گاهی اوقات هیولاها برای کشتن شما به زمان کمی نیاز خواهند داشت! نکته جالب دیگر بازی این است که وقتی روی شخصیت ها یا هیولاها کلیک می کنید تا با آنها روبرو شوید ، می توانید بین حالت های فعال یا غیرفعال AR (واقعیت افزوده) یکی را انتخاب کنید. اگر حالت فعال را انتخاب کنید ، دوربین تلفن همراه روشن می شود و پس از اسکن ، محیط دشمنان یا شخصیت ها را نشان می دهد و اگر آن را غیرفعال کنید ، شما را به محیط های پیش فرض می برد.

در گیم پلی ، شما باید مانند یک نرم افزار نقشه کمک به مکان های مختلف بروید و به دنبال افراد و موارد مختلف مانند دشمنان ، شخصیت ها و موارد مختلف باشید. وقتی هیولایی را روی نقشه می بینید ، روی آن کلیک کنید تا وارد صحنه نبرد شوید ، اما قبل از ورود به آن ، می توانید موارد مورد نیاز را که می توانید در طول مبارزه استفاده کنید ، حذف کنید. در طول مبارزه ، شما باید دشمن را با کشیدن صفحه و دفاع در برابر ضربات با نگه داشتن صفحه ضربه بزنید. البته بازی تمام این موارد را به طور کامل و با چندین آزمایش و خطا به شما آموزش می دهد. پس از گذراندن مراحل آموزشی ، می توانید انواع مختلف اقلام مانند بسته های بهداشتی ، معجون ، مهمات و سایر اقلام مورد نیاز خود را از قسمت فروشگاه با امتیازاتی که به دست آورده اید تهیه کنید.

The Witcher: Monster Slayer از نظر جلوه های گرافیکی به عنوان یک بازی موبایل و واقعیت افزوده در سطح خوبی قرار دارد و می توانید برخی از اشکالات آن را نادیده بگیرید. موسیقی بازی بسیار ساده است و فقط در برخی قسمت های بازی متوجه تعدادی جلوه های صوتی بازی مانند صحنه های مبارزه می شوید. به طور کلی ، استودیو Spokko می تواند مدتی شما را سرگرم کند ، اما برای ادامه بازی ، اگر می خواهید آن را ادامه دهید ، باید از طرفداران قوی آن باشید.

دانلود از آپارات

اگر بخواهیم به طور واضح در مورد این بازی صحبت کنیم ، باید بگوییم که شما باید از طرفداران سرسخت این مجموعه باشید تا بتوانید از این بازی لذت ببرید ، در غیر این صورت به نظر نمی رسد بتواند مخاطب ناآشنایی را جذب کند. The Witcher: Monster Slayer به تازگی برای Android و iPhone منتشر شده است و می توانید آن را از لینک های زیر بارگیری کرده و از تجربه بازی واقعیت افزوده لذت ببرید.

دانلود بازی The Witcher: Monster Slayer

دیدگاهتان را بنویسید