قابلیت تجربه Saints Row: The Third Remastered به صورت رایگان

طرفداران Saints Row The Third Remastered هم اکنون می توانند با مراجعه به فروشگاه Epic Games این بازی را به صورت رایگان بارگیری کرده و تجربه کنند.

شب گذشته و در جریان افتتاحیه Gamescom 2021 ، راه اندازی مجدد بازی Saints Row معرفی شد و در 26 مارس منتشر می شود. به همین مناسبت ، فروشگاه Epic Games یک پیشنهاد جذاب برای کاربران Saints Row دارد.

کاربران فروشگاه کامپیوتر و Epic Games می توانند با مراجعه به صفحه بازی های رایگان هفتگی فروشگاه ، Saints Row The Third Remastered را به صورت رایگان بارگیری و تجربه کنند. قرار دادن این بازی در لیست پخش شما برای همیشه رایگان خواهد بود. همچنین مشخص شده است که کاربران فقط می توانند تا 11 سپتامبر Saints Row The Third Remastered را به صورت رایگان دریافت کنند.

مجموعه Saints Row به خاطر صحنه های اکشن و نقشه های دیوانه کننده اش معروف است و Saints Row The Third نیز از این قاعده مستثنی نیست. همچنین ماموریت ها و سلاح های بازی به طرز عجیبی خنده دار و متفاوت هستند. در طول نسخه Remastered بازی ، شاهد پیشرفت های بصری و همچنین سه گسترش همراه با 30 بسته توسعه کوچکتر هستیم.

نظر شما در مورد کاربران Zomji چیست؟ آیا Saints Row The Third Remastered را تجربه کرده اید؟

دیدگاهتان را بنویسید