فیلم من به دلیل خشونت با محدودیت سنی اکران می شود/ فروش کدام بالاست؟ – خبرگزاری مهر ایران و اخبار جهان



امیرحسین همتی کارگردان فیلم سینمایی «ستون 14» به تهیه کنندگی علیرضا قاسم خان که یک سال از صدور مجوز اکران توسط سازمان سینمایی می گذرد در گفتگو با خبرنگار مهرا درباره برنامه ریزی برای اکران این فیلم گفت. فیلم: طبیعی است که ما علاقه مند به اکران فیلم خود هستیم. . این روزها در حال مذاکره با پخش کننده برای اکران عمومی فیلم هستیم. ما منتظریم تا شرایط مناسبی برای اکران فیلم پیدا کنیم و امیدواریم بتوانیم آن را در تیرماه امسال در سینماها اکران کنیم.

این کارگردان درباره بهبود روند فروش فیلم هایی که هم اکنون در حال اکران هستند، گفت: درست است آیا آن است شرایط فروش فیلم در باجه بلیط فروشی نسبت به گذشته بهتر شده است، اما با توجه به هزینه تولید فیلم، فروش هیچ یک از فیلم های فعلی غربالگری نمی توان آن را به عنوان فروش خوب توصیف کرد. به جز فیلم «فسیل» که در نهایت منجر به رونق سینما شد، سایر فیلم ها شرایط چندان مساعدی نداشتند.

همتی ادامه داد: امیدواریم این جریان اقبال مردم به سینما ادامه داشته باشد. بچه های فیلم از دل این افراد هستند و امیدواریم بتوانند محیط کاری خوبی داشته باشند و خوب زندگی کنند. امیدواریم چرخه تولید سینما متوقف نشود و به عنوان اعضای خانواده سینما بتوانیم با موفقیت در چرخه اکران حضور پیدا کنیم.

کارگردان ستون 14 همچنین درباره ظرفیت فیلمش برای جذب مخاطب در دوره اکران عمومی گفت: این فیلم اولین فیلم من است و باید این واقعیت را بپذیریم که کمدی ها همیشه در چرخه فروش سینماها عملکرد بهتری داشته اند، حتی امروز هم کمدی ها فروش بهتری دارند اما فیلم من کمدی نیست “ستون 14” یک فیلم اجتماعی است که برای گروه سنی بالای 15 سال در نظر گرفته شده است. در قسمت های پایانی فیلم خشونت بیشتر می شود بنابراین محدودیت سنی برای آن در نظر گرفته شده.

وی افزود: بخش هایی از این فیلم فضایی است بی ادبی از این نیز وجود دارد چشم انداز این فیلم را می توان متفاوت از دیگر فیلم های ایرانی دانست. در عین حال با توجه به موضوع فیلم و بازی خوب بازیگران، امیدواریم مردم آن را دوست داشته باشند و تماشای آن را به یکدیگر توصیه کنند. رضایت مخاطب برای من همه چیز است مهمتر است و به خواست خدا با توجه به این رضایت می‌توانیم فروش خوبی داشته باشیم و امکان فیلم‌های بعدی را پیدا کنیم وارد قدرتمندتر بیا بریم میدان

دیدگاهتان را بنویسید