ظاهراً حجم فایل Call of Duty Vanguard تنها 75 گیگابایت است

در حالی که گفته می شد Call of Duty: Vanguard در ابتدا بیش از 270 گیگابایت حجم داشت ، لیست فروشگاه مایکروسافت نشان می دهد که برای نصب بازی فقط به 75 گیگابایت فضای آزاد نیاز دارید.

Activision و Sledgehammer Games سرانجام تریلری برای انتشار رسمی نسخه جدید Call of Duty با نام Call of Duty: Vanguard منتشر کردند تا تعدادی شایعه در مورد تعداد نقشه های چند نفره ، نسخه های ویژه و تاریخ انتشار را تأیید کند. به اما یکی از نگرانی هایی که پس از ادعای تام هندرسون از سوی خودی های Call of Duty و Battlefield ایجاد شد ، حجم فایل بسیار بالای احتمالی بازی بود که گفته می شد حداکثر 270 گیگابایت است. این موضوع با توجه به حجم بسیار بالای Call of Duty: Black Ops Cold War است می تواند واقعاً نگران کننده باشد ؛ با این حال ، به نظر می رسد واقعیت چیز دیگری است.

بر اساس گزارش جدید GamingBolt ، با نگاهی گذرا به نسخه Xbox of Call of Duty: Vanguard در فروشگاه مایکروسافت مشخص می شود که تنها 75 گیگابایت فضای خالی برای نصب بازی مورد نیاز است. با این حال ، هندرسون خاطرنشان کرد که این مقدار بسته به منطقه یا منطقه هر بازیکن متفاوت خواهد بود و می تواند تا 100 گیگابایت افزایش یابد. هندرسون معتقد است حجم 75 گیگابایت تنها کمپین داستانی بازی است و نسخه کامل Vanguard ، که شامل تمام قسمت های چند نفره ، زامبی و بتل رویال است ، فراتر از این خواهد بود.

توییت تام هندرسون درباره اندازه Call of Duty: Vanguard

در هر صورت ، تا اعلام مشخصات سیستم مورد نیاز برای نصب بازی Call of Duty: Vanguard ، باید منتظر اطلاعات رسمی باشیم. بازی Call of Duty Vanguard در 5 نوامبر (14 نوامبر) برای رایانه های شخصی ، سری ایکس باکس ایکس، سری ایکس باکس اس، پلی استیشن 5 ، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان در دسترس خواهند بود. برای اطلاعات بیشتر با زومجی همراه باشید.

در نهایت ، می توانید نظرات خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید