حضور ایرون هارت در فیلم پلنگ سیاه 2

کوین فایگی ، کارگردان استودیو مارول تأیید کرد که شخصیت ریری ویلیامز ، با بازی دومینیک تورن ، در ابتدا در فیلم Black Panther: Wakanda Forever حضور خواهد داشت.

دسامبر گذشته ، مارول استودیو در برنامه سالانه دیزنی حضور داشت از ساخت و ساز سریال Ironheart مطلع در این سری قرار است شاهد حضور باشد دومینیک تورن در نقش ریری ویلیامز ملقب به آهنین هارت. اکنون در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، این شخصیت قرار است در فیلم دیگری از دنیای فیلم مارول ظاهر شود. کوین فیگیرئیس استودیو Marvel در مصاحبه ای با ComicBook تأیید کرد که دومینیک تورن نقش ریری ویلیامز را در Black Panther: Wakanda Forever ایفا می کند. فیگی گفت:

“ما در حال فیلمبرداری پلنگ سیاه: واکاندا برای همیشه هستیم و قرار است برای اولین بار با ریری ویلیامز در پلنگ سیاه 2 ملاقات کنیم.” این فیلم قبل از قلب آهنی اتفاق می افتد و من فکر می کنم فیلمبرداری صحنه های او از این هفته آغاز شد. “

کوین فیگی با کلاه فیلم Doctor Strange در Multiverse of Madness

مه امسال استودیو مارول چیناکا هاج، نویسنده مجموعه داستانهای شگفت انگیز و سریال Snowpiercer را به عنوان نویسنده اصلی و نویسنده اصلی اتاق نویسندگان قلب آهنین استخدام کرد. ریری ویلیامز قرار است پیشرفته ترین لباس و زره را در Iron Man از زمان شروع Iron Man ایجاد کند. ویلیامز توسط برایان مایکل باندیس و مایک دئوداتو خلق شد و اولین بار در سال 2016 در مارول کامیکس معرفی شد.

مقاله مرتبط:

ریری ویلیامز یک دانشجوی مهندسی 15 ساله در MIT است. در حال حاضر اطلاعات بیشتری در مورد Ironheart در دسترس نیست ، اما مارول در نهایت وارد پیش تولید می شود. مجموعه قلب آهنین در شش قسمت از شبکه دیزنی لند در تاریخی نامشخص پخش می شود. تورن در فیلم If Beale Street Could Talk و Judas and the Black Messiah بازی کرده است.

پلنگ سیاه: واکاندا برای همیشه ، به کارگردانی و نویسندگی رایان کوگلر ، قرار است در 8 جولای 2022 (17 ژوئیه 1401) اکران شود. لتیسیا رایت ، لوپیتا نیونگو ، وینستون دوک ، تنوک هورتا ، آنجلا باست ، دانا گریرا ، مارتین فریمن و میکا کول ، آنها از جمله بازیگرانی هستند که در قسمت دوم پلنگ سیاه ظاهر می شوند و به ایفای نقش می پردازند.

دیدگاهتان را بنویسید