ساخت فیلم جدید Birds of Prey بر اساس شخصیت Black Connery برای HBO Max

برادران وارنر و دی سی بر اساس شخصیت Black Canary Birds of Prey برای HBO Max در حال ساخت یک اسپین آف هستند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، Spin-off بر اساس فیلم Birds of Prey ساخته شده است. این فیلم قرار است بر اساس شخصیت سیاه قناری ساخته شود و جری اسمال برای بازی در نقش دیانا لنس در قناری سیاه باز می گردد. همچنین میشا گرین، خالق سریال Lovecraft Country ، که قبلاً در سریال HBO با اسمال همکاری کرده بود ، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Black Connery را بر عهده گرفته است ، به طوری که می توانیم دوباره همکاری گرین با اسمال را در این فیلم از DC ببینیم. جهان

Black Canary قرار است به صورت انحصاری برای HBO Max منتشر شود و مراحل اولیه تولید خود را سپری می کند. Birds of Prey در سال 2020 با حضور افرادی چون هارلی کوئین ، The Black Canary ، Hunters ، Cassandra Kane و Renee Montoya منتشر شد. فیلم The Birds of Prey که نقدهای مثبتی دریافت کرد ، تنها 201.9 میلیون دلار در گیشه فروخت ، بنابراین در گیشه چندان خوب عمل نکرد.

میشا گرین ، خالق مجموعه کشور Lovecraft

شخصیت Black Connery توسط Carmine Infanito و Robert Kaniger خلق شد و اولین بار در سال 1947 در شماره 86 کمیک های فلش معرفی شد. نام اصلی او دیانا لنس است و توانایی های او شامل مهارت های استثنایی هنرهای رزمی ، مبارزه انفرادی و سونوگرافی است. پیش از این ، کتی کسیدی در سریال Arrow نقش دایانا لنس را بازی کرده بود که بعدها تبدیل به یک قناری سیاه شد. چندین نسخه مختلف از این شخصیت نیز در طول مجموعه معرفی شد.

مقاله مرتبط:

جزئیات بیشتری در مورد Black Canary از جمله تاریخ اکران و کارگردان آن در دسترس نیست ، اما این تنها فیلم DC نیست که در HBO Max منتشر می شود. Batgirl و Blue Beetle قبلاً برای انتشار در سرویس استریم تایید شده اند و مجموعه ای بر اساس سوپرمن سیاه برای HBO Max در دست ساخت است. میشا گرین بیشتر برای ساخت فیلم Lovecraft Country and Underground شناخته شده است و در حال حاضر نویسندگی و کارگردانی Tomb Raider 2 را بر عهده دارد.

دیدگاهتان را بنویسید