زمان انتشار بازی Gunk برای کنسول های Xbox

تاریخ انتشار The Gunk ، محصول استودیو Image & Form ، برای کنسول های Xbox و PC مشخص شده است.

Gunk جدیدترین توسعه از استودیو Image & Form است که سابقه ساخت سری بازی های Steamworld را دارد. استودیو بازی Image & Form البته بخشی از استودیو Thunderful است. طبق آخرین اخبار ، به تازگی اعلام شده است که بازی The Gunk در ماه دسامبر برای کنسول های Xbox و PC منتشر می شود. اخبار حاضر در جریان رویداد Gamescom 2021 به همراه یک تریلر جدید دریافت شد. البته هنوز تاریخ دقیق انتشار این بازی مشخص نشده است.

به گفته Thunderful Studios ، بازی The Gunk با موتور بازی Unreal 4 ساخته خواهد شد و بر روی Xbox One با سرعت 30 فریم بر ثانیه و بر روی کنسول های Xbox Series X ، S Series و PC با سرعت 60 فریم بر ثانیه و رزولوشن 4K اجرا می شود. در این بازی ، بازیکن شخصیتی به نام رانی را کنترل می کند. رانی و همکارش ، باکس ، پا روی سیاره های بیگانه می گذارند و مواد چسبنده ای را کشف می کنند که محیط این سیاره را از بین می برد. گیم پلی Gunk بر کاوش و اکتشاف تمرکز دارد. در این بازی بازیکن با اکوسیستم های مختلفی مانند دره های صخره ای ، جنگل های انبوه ، غارهای زیرزمینی و … روبرو می شود.

بخشی از مکانیسم گیم پلی این است که رانی ، شخصیت اصلی The Gunk ، دستکش های خود را به مواد چسبناک معروف می برد و با تمیز کردن آن از آلودگی و تخریب محیط جلوگیری می کند. گانک سال گذشته رونمایی شد. می توان گفت Image & Form Studio با معرفی و تولید این بازی از جلوه های بصری معروف سری Steamworld فاصله گرفته است. تریلر جدید بازی The Gunk را در زیر مشاهده کنید. همچنین می توانید نظرات خود را درباره تریلر بازی The Gunk با ما در میان بگذارید.

دانلود از آپارات

دیدگاهتان را بنویسید