تریلر بازی Aliens: Fireteam Elite منتشر شد

تریلر انتشار بازی Aliens: Fireteam Elite توسط استودیوهای بازی سازی Cold Iron منتشر شد.

اگر اخبار را دنبال کرده اید ، می دانید که بازی Aliens: Fireteam Elite دیروز منتشر شد و به همین مناسبت استودیو توسعه دهنده آن ، Cold Iron Studios و ناشر این بازی ، Focus Home Interactive ، تریلر جدیدی را منتشر کرده اند که ویژگی های این بازی خونین و ترسناک را نشان می دهد. می گذارد.

این بازی در حال حاضر برای Xbox X Series است، سری ایکس باکس اس، ایکس باکس وان ، رایانه های شخصی ، پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 در دسترس است و پس از انتشار بازی می توانید تریلر آن را تماشا کنید. همانطور که مشاهده می کنید ، استودیو Cold Iron با این تریلر جدید توانسته محیط ترسناک و خشن بازی را به خوبی نشان دهد. همچنین می توانید بسیاری از محیط های جدید بازی را با الهام از فیلم کلاسیک Alien و Prometheus Ridley Scott در این تریلر مشاهده کنید.

در توضیحات رسمی بازی آمده است: “در بازی Aliens: Fireteam Elite ، تیم شما مأموریت دارد تا تهدید xenomorphs را کنترل کند. بازیکنان باید در کنار دو بازیکن هوش مصنوعی یا هم تیمی خود با بیش از 20 نوع دشمن و موجودات وحشتناک Xenomorph و Weyland مبارزه کنند. -Yutani Synthetic. آنها همچنین چهار کمپین منحصر به فرد را تجربه می کنند که خطوط داستانی جدیدی را به دنیای بیگانگان معرفی می کند. “این بازی به بازیکنان اجازه می دهد تا با انتخاب بین کلاس ها ، سلاح ها ، تجهیزات و مزایای مختلف ، Colonial Marine خود را شخصی سازی کرده و در این هیجان انگیز و زنده بمانند. نبرد ترسناک “

دانلود از آپارات

دیدگاهتان را بنویسید