دفتر حقوق کار سنگاپور تحقیقات در مورد Ubisoft را آغاز کرد

شعبه یوبی سافت در سنگاپور ، که هنوز مشغول توسعه Skull and Bones است ، به اتهام آزار و اذیت و رفتار ناعادلانه با کارکنان در محل کار مورد بازجویی قرار گرفته است.

در پی گزارش های بدرفتاری با کارکنان یوبی سافت سنگاپور ، اکنون سیستم حقوقی این کشور تحقیق درباره آنها را آغاز کرده است. برای سنجش عملکرد شرکت در برخورد عادلانه با اعضا. چندی پیش گزارشی منتشر شد که توضیح می داد در شعبه یوبی سافت در سنگاپور حتی حقوق بر اساس نژاد فرد پرداخت می شود و فرهنگ کار سمی بسیار قوی شده است. تحقیقات فعلی بسیار جدی به نظر می رسد و اگر ثابت شود که شعبه یوبی سافت در سنگاپور رفتارهای ناعادلانه را در شیوه های کاری خود ، از جمله آزار جنسی ، وارد کرده است ، شرکت مجازات خواهد شد.

در صورت اثبات تبعیض در شرکت ، نیروی انسانی سنگاپور می تواند شعبه Ubisoft را از صدور ویزای کار یا تمدید ویزای فعلی تا دو سال منع کند. عملاً طی دو سال ، یوبی سافت سنگاپور باید سنگاپوری ها را استخدام کند و حداقل نیروهای خارجی فعلی خود را از دست بدهد. چرا؟ زیرا بنابر گزارشات ، یوبی سافت عمداً حقوق کمتری به کارکنان سنگاپور و کارگران خارجی را بیشتر پرداخت می کند.

البته یوبی سافت هنوز همه اتهامات را رد می کند. این شرکت به همراه Riot Games و Activision Blizzard بخشی از گروه ثروتمندترین تیم های بازی های ویدیویی جهان هستند که در هفته های اخیر با اتهامات و تحقیقات رسمی روبرو شده اند.

دیدگاهتان را بنویسید