جذابیت نسخه بهبود یافته تریلر ماندگار Metal Gear Solid 2

تیم ریخته گری دیجیتال Eurogamer Digital یکی از بهترین تریلرهای بازی های ویدئویی تا به امروز را با کیفیت بهتر با فناوری هوش مصنوعی رایانه ای به روز ارائه کرده است.

هیدئو کوجیما فراتر از ایجاد مکانیک ، به ویژه در گیم پلی ، روایت داستانهای خاص با شخصیت های منحصر به فرد و پیگیری نوآوری های مختلف فنی ، نیز برای طرفداران آنها شناخته شده است. یکی از آنها گردآوری تریلرهای هیجان انگیز بازی های اوست. به عنوان مثال ، تا حدی که این تریلر قدیمی از بازی Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty هنوز هم یکی از بهترین تریلرهای تاریخ بازی های ویدئویی است.

این تریلر در E3 2000 پخش شد. هنگام پخش یک تریلر دقیق از گیم پلی ، معرفی آن واقعاً رایج نبود. کوجیما نه تنها یک تریلر طولانی را به طرفداران تحویل داد ، بلکه در مورد استفاده دقیق از CGI ها نیز صحبت نکرد. آنچه نشان داده شد از یک بازی واقعی با گرافیک واقعی ضبط شده است. این تریلر آنقدر محبوب شد که کونامی نسخه فشرده نشده آن را بر روی DVD در ژاپن فروخت. یک DVD در آن زمان فقط 9 دقیقه از تریلر یک بازی ویدیویی. از قضا جان لینمن ریخته گری از تیم دیجیتال دریافت دسترسی به یکی از این DVD ها را عملا با کیفیت ترین نسخه تریلر ماندگار بازی Metal Gear Solid 2 داشتن.

سپس Digital Finder از رسانه Eurogamer توانست نسخه بازسازی شده تریلر مشابه را با کمک “هوش مصنوعی Upscale” بسازد. اگر می خواهید نتیجه را با وضوح 4K مشاهده کنید ، به کانال YouTube Foundry Digital بروید. در ابتدای ویدیو ، ریچارد لیدبتر در چند دقیقه درباره اهمیت تریلر و نحوه به روز رسانی آن توضیح می دهد و سپس نتیجه را نشان می دهد. نتایج نسبتا دیدنی است.

دانلود فیلم از آپارات

فراموش نکنید که وضوح تریلر روی DVD در ابتدا 480i بود. آوردن آن به Full HD 1080P نیز تلاش زیادی می طلبد. در نسخه بهبود یافته ، ما با افزایش کیفیت نوشته ها و عناصر HUD بازی روبرو می شویم. مطمئناً ، نتیجه ارتقاء یافته از یک فیلم هوش مصنوعی بسیار قدیمی دائماً بی نقص به نظر نمی رسد. اما به عنوان مثال ، نمی توان آن را انکار کرد یوجی شینکاوا اینجا چشم را بهتر خیره می کند. طراح هنری هیدئو کوجیما بیش از دو دهه از زمان جدایی کوجیما در کوجیما بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید