تریلر گیم پلی Street Fighter 5 با یک جنگنده جدید به نام Akira

شخصیت جدید Street Fighter 5: Champion Edition یعنی Akira با انتشار تریلر و همراهی معرفی شد Oro به بازی اضافه می شود.

امروز ، دو مبارز جدید ، Oro از Street Fighter 3 و Akira Kazama از Rival Schools ، به Street Fighter 5: Champion Edition اضافه می شوند. پیش از این ، تریلری با محوریت شخصیت اورو منتشر شده بود که مهارت ها و حرکات مختلف این جنگنده را نشان می داد ، بنابراین اکنون وقت آن رسیده است که به شخصیت آکیرا و توانایی های او نگاه دقیق تری داشته باشیم.

بسیاری از حرکت های Akira برای بازیکنان Rival Schools ، به ویژه حرکت ها ، انجام می شود مهارت پنجم 2 تسوتندا آشنا خواهید بود که می توانید حریف خود را به بالا پرتاب کرده و از ترکیب هوایی استفاده کنید. حرکت کیکو کای او از فاصله نزدیک حملات پرانرژی انجام می دهد و حرکت V-Shift او می تواند بلافاصله برای فرار از ضربات دشمن و ضد حمله مورد استفاده قرار گیرد. حتی دیگو برادر آکیرا را می توان با V-Trigger 1 Otoko No Senaka احضار کرد و برای حملات هوایی ترکیبی بیشتر مورد استفاده قرار داد. همچنین در حال حرکت فوق العاده او و دو برادر و خواهر هماهنگ حملات را انجام می دهند.

انتشار Akira همزمان با انتشار مرحله جدیدی به نام Rival Riverside است که شامل شخصیت های آشنا از سری مانند Edge و Gan می شود. آکیرا همچنین پنج لباس مختلف از جمله فرم Powered Akira خود را دریافت می کند.

اورو و آکیرا سومین و چهارمین شخصیت افزودنی Season 5 Pass به Street Fighter 5: Champion Edition هستند و لوک به عنوان آخرین شخصیت در ماه نوامبر اضافه می شود. در ادامه می توانید تریلر گیم پلی شخصیت Akira را در YouTube مشاهده کنید.

تریلر را در YouTube تماشا کنید

دیدگاهتان را بنویسید